آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج متوقف شد

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به دلیل باگ‌های زیاد متوقف شده است.
تبلیغات

گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران چینی حاکی از آن است که بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای گوشی‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج متوقف شده‌ است. ظاهرا دلیل اصلی این توقف، به خاطر باگ‌های نرم‌افزاری زیاد بوده است. البته اطلاعات تکمیلی در این مورد منتشر نشده و مشخص نیست این باگ‌ها در چه بخش‌هایی بوده یا چقدر حساس هستند.

در حال حاضر، تنها پیام‌های نارضایتی متعددی از طرف کاربران ارسال شده و هیچ پاسخ رسمی از طرف سامسونگ منتشر نشده است. به نظر می‌رسد تمامی این پیام‌ها و گزارش‌ها نیز از سمت کاربران چینی بوده است. به همین دلیل مشخص نیست که این توقف احتمالی در عرضه بروزرسانی، تنها در کشور چین اتفاق افتاده است یا بقیه‌ی نقاط جهان نیز از دریافت آپدیت محروم شده‌اند. شایعات و خبرهای دیگری نیز منتشر شده مبنی بر اینکه هم‌کنون گلکسی اس ۷ اج در کشور چین در حال دریافت آپدیت بتا از اندروید ۷.۰ است. این آپدیت، شامل تغییراتی جهت پایدارتر شدن سیستم‌عامل و حالت‌های بهینه‌ی ذخیره انرژی است.

نکته‌ی قابل توجه این است که بروزرسانی بتای اندروید ۷.۰ در زمان عرضه آپدیت رسمی متوقف شده و نسخه‌ی رسمی به نوعی شامل نسخه‌ی بتا نیز بود. اما تصور برخی از کاربران بر این است که با توقف آپدیت رسمی، بار دیگر نسخه‌ی بتا در حال عرضه شدن است. به هر حال تمامی گزارش‌ها و خبرهای منتشر شده از سمت کاربران چینی بوده است و هنوز گستردگی جهانی ندارد و باید منتظر پاسخ رسمی سامسونگ در ارتباط با این اخبار باشیم.

آموزش دانلود و نصب رام رسمی اندروید 7 نوقا روی گلکسی اس 7 سامسونگ

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات