گلکسی اس 8 سامسونگ 26 فروردین ماه با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عرضه می شود

دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آخرین گزارش‌های منتشر شده در رابطه با گلکسی اس 8، روز ۱۵ آوریل یا ۲۶ فروردین را به عنوان زمان عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند معرفی کرده است.
تبلیغات

در هفته‌های اخیر اخبار متعددی در رابطه با زمان رونمایی از گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که اغلب شایعات در مورد عرضه‌ی پرچمدار سامسونگ پس از کنگره‌ی موبایل بارسلونا اتفاق نظر داشته و در همه‌ی اخبار شاهد اعلام ماه آوریل به عنوان زمان عرضه‌ی این گوشی سامسونگ هستیم. آخرین گزارش منتشر شده در این رابطه نشان از این دارد که گلکسی اس ۸ در تاریخ ۲۶ فروردین ماه روانه‌ی بازار خواهد شد.

براساس گزارش منتشر شده که برگرفته از منابع موجود در کشور کره‌ی جنوبی است، پرچمدار جدید سامسونگ در تاریخ ۱۵ آوریل سال جاری میلادی یا ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۶ عرضه خواهد شد که از وجود دوربین سلفی با کیفیت بالایی در پنل جلویی بهره می‌برد. دو نسخه از سه گوشی‌هوشمند سری گلکسی A سال ۲۰۱۷ سامسونگ از وجود یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در سنسور جلو استفاده کرده‌اند، حال آنکه براساس شنیده‌ها انتظار می‌رود در گلکسی اس ۸ شاهد بکارگیری یک سنسور ۸ مگاپیکسلی باشیم که از وجود فناوری فوکوس خودکار نیز بهره می‌برد. تاکنون استفاده از فوکوس خوکار تنها محدود به سنسور دوربین اصلی به کار رفته در گوشی‌های هوشمند بود، حال آنکه براساس شنیده‌ها سامسونگ در نظر دارد تا این امکان را برای بالا بردن کیفیت عکسبرداری در دوربین جلویی گوشی هوشمند خود نیز مورد استفاده قرار دهد.

سامسونگ معمولا سنسور مورد استفاده در دوربین سلفی را از کمپانی‌های دیگری نظیر Power Logics یا MCNEX تهیه می‌کند. با توجه به انتشار اخبار متعدد در خصوص بهبود دوربین سلفی مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند سامسونگ، به نظر می‌رسد باید در انتظار رونق هرچه بیشتر بازار این سنسور‌ها باشیم، چراکه بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند تنها به بهبود دوربین سلفی پرچمدار خود نمی‌اندیشد و این تغییر در اغلب مدل‌های تولید شده توسط سامسونگ نظیر سری جدید گلکسی J اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 8 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات