قیمت دنا پلاس چند است؟

یک‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دنا پلاس، نسخه‌ی جدید خودروی دنای ایران‌خودرو رونمایی شد. قیمت دنا پلاس در کارخانه و بازار چقدر خواهد بود؟
تبلیغات

دنا پلاس نسخه‌ی جدید و با آپشن‌های جدید دنا توسط ایران خودرو معرفی شد. این خودرو با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیارد تومانی و با اضافه شدن آپشن‌هایی چون سانروف In-Built به بازار ارائه خواهد شد. 

مدیر مرکز تحقیقات ایران‌خودرو در مراسم نمایش دنا پلاس اعلام کرد که این خودرو با  قیمت ۳ تا ۴ میلیون گران‌تر از دنا به بازار ارائه شود.

خودروی دنا هم‌اکنون در کارخانه و نمایندگی‌های ایران‌خودرو با قیمت ۴۲ میلیون و ۵۴۹ میلیون تومان و در بازار آزاد با قیمت ۴۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

بدین‌ ترتیب خودروی دنا پلاس در کارخانه و نمایندگی‌های ایران خودرو با قیمتی حدود ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در بازار با قیمت حدود ۴۹ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

هنوز زمان پیش فروش و فروش این خودرو از سوی ایران خودرو اعلام نشده است.

دنا پلاس ۴ ایربگ دارد و از این نظر در استاندارد‌های ایمنی سطح مطلوبی را رعایت کرده است. دنا پلاس نخستین محصول ملی است که با سانروف In-Built، دوربین دید عقب و جایگزینی سیستم جدید چندرسانه‌ای مجدد به بازار عرضه می‌شود.

تحول گرافیک داخلی چراغ‌ها، باعث جذابیت بیشتر خودرو شده است؛ البته شکل کلی چراغ و ابعاد فیزیکی آن بدون تغییر باقی مانده است. در چراغ‌های عقب نیز تغییراتی، البته کم‌تر از جلو، اعمال شده و چراغ‌های کوچک نئونی در این قسمت نیز دیده می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات