آیپد پرو جدید با نمایشگر ۱۰.۵ اینچی و رزولوشن ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ همراه می‌شود

یک‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارند که نسل بعدی آیپد پرو اپل با نمایشگر بدون حاشیه‌ی ۱۰.۵ اینچی همراه خواهد شد که رزولوشن آن برابر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی است.
تبلیغات

شایعات نشان از این دارند که اپل نسل جدید تبلت آیپد پرو خود را با نمایشگری ۱۰.۵ اینچی که حاشیه ندارد، راهی بازار خواهد کرد که البته اخبار متعددی در رابطه با این موضوع منتشر شده است.

دن پرووُست، طراح استودیوی نیت مطلبی در وب‌سایت Medium منتشر کرده که طی آن به بررسی محاسبه‌ی سایز احتمالی آیپد پرو بعدی اپل پرداخته است. وی به این نکته اشاره کرده که آیپد پرو بعدی اپل با بهره‌گیری از نمایشگری ۱۰.۵ اینچی راهی بازار خواهد شد.

زمانی که اپل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی خود را رونمایی کرد، فیل شیلر اعلام کرد که این کمپانی به این دلیل پنل ۱۲.۹ اینچی را انتخاب کرده است که عرض این تبلت با طول آیپد ۹.۷ اینچی برابری می‌کند؛ به‌طوری‌که با در دست گرفتن آیپد ۱۲.۹ اینچی گویا دو تبلت ۹.۷ اینچی را در دست گرفته‌ایم.

به اعتقاد پرووست این موضوع در مورد آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی و آیپد مینی اپل صادق خواهد بود. به اعتقاد این تحلیل‌گر، در صورتی که عرض آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی را در کنار طول آیپد مینی قرار دهیم، هر دو به یک اندازه خواهند بود و از این‌رو در زمان دست گرفتن آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی گویی دو آیپد مینی را در کنار هم قرار داده‌ایم. رزولوشن نمایشگر نسخه‌ی ۱۰.۵ اینچی آیپد پرو نیز همانند آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی خواهد بود که نتیجه‌ی آن برابری تراکم پیکسلی این تبلت با آیپد مینی است.

در صورتی که آیپد پرو جدید اپل دارای رزولوشن ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ پیکسل و تراکم پیکسلی آن همچون آیپد مینی ۳۲۶ پیکسل در اینچ باشد، نتیجه می‌گیریم که سایز نمایشگر آیپد پرو جدید ۱۰.۵ اینچ است.

شایعات اخیر در رابطه با نسل جدید آیپد پرو نیز بهره‌گیری از یک نمایشگر ۱۰ تا ۱۱ اینچی را روی این محصول پیشنهاد داده‌اند، به‌طوری‌که در شنیده‌های مختلف شاهد اعلام استفاده از نمایشگر ۱۰.۱ و ۱۰.۹ اینچی نیز هستیم.

همان‌طور که گفتیم، از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار که اشاره‌ی زیادی نیز به آن شده است، باید به نمایشگر بدون حاشیه‌ اشاره کرد و حتی در برخی موارد به حذف کلید فیزیکی نیز اشاره شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات