آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج عرضه شد

پنج‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی کره‌ای سامسونگ در نهایت آپدیت نسخه اصلی سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا را برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج عرضه کرد.
تبلیغات

سامسونگ بالاخره بعد از آزمایش طولانی‌مدت سیستم‌عامل اندروید نوقا روی دو تلفن هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، آپدیت اصلی سیستم‌عامل اندروید نوقا را برای این دو گوشی عرضه کرد.

در صورتی که آپدیت‌های بتا را نصب کرده باشید، بروزرسانی با حجم ۲۱۵ مگابایت را مشاهده خواهید کرد که با نصب آن می‌توانید به نسخه اصلی اندروید نوقا کوچ کنید. البته برای کاربرانی که از نسخه بتا استفاده نکرده‌اند نیز آپدیت عرضه می‌شود؛ اما سامسونگ ابتدا بروزرسانی را برای کاربرانی عرضه کرده است که نسخه‌های بتا را نصب کرده بودند.

با این حساب دارندگان گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج می‌توانند از جدیدترین قابلیت‌های اندروید نوقا بهره ببرند. البته همراه با این بروزرسانی، کاربران از رابط جدیدی نیز استفاده خواهند کرد. تیم بتای سامسونگ که روی آپدیت‌های نرم افزاری کار می‌کند، اعلام کرده بود که نسخه اصلی قرار است ۲۸ دی عرضه شود؛ اما همانطور که مشاهده می‌کنید این آپدیت چند روز زودتر عرضه شده است.

البته ممکن است منظور تیم بتای سامسونگ، عرضه آپدیت برای کسانی باشد که نسخه بتای اندروید نوقا را برای گلکسی اس 7 یا گلکسی اس 7 اج نصب نکرده باشند.

در نظر داشته باشید که آپدیت بر مبنای اندروید 7.0 نوقا است و خبری از اندروید 7.1.1 نیست. البته پچ امنیتی به تاریخ ۱ ژانویه اشاره می‌کند که خبر خوبی برای دارندگان این تلفن‌های هوشمند است؛ زیرا از نظر امنیتی می‌توانند از آخرین پچ امنیتی گوگل برخوردار باشند. در صورتی که آپدیت هنوز برای تلفن هوشمند شما عرضه نشده است، باید کمی صبر کنید.

آموزش دانلود و نصب رام رسمی اندروید 7 نوقا روی گلکسی اس 7 سامسونگ

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات