چالش مجریان معروف گرندتور و بازی فورزا روی ایکس باکس

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بعید به نظر می‌رسد علاقه‌مند خودروها باشید و سه مجری مشهور برنامه گرندتور را نشناسید. هرچند آن‌ها برنامه جدید خود را در حال اجرا دارند، اما همچنان به آزمودن خودروها مشغولند، حتی با ایکس‌باکس.
تبلیغات

جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند، سه چهره کاملا شناخته‌شده در دنیای خودرو هستند. آن‌ها از سال ۲۰۰۲ سری جدید برنامه تخت‌گاز (تاپ‌گیر) را برای بی‌بی‌سی اجرا می‌کردند و آن را به پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی تاریخ تبدیل کردند. تخت‌گاز در سال ۲۰۱۳ به گواه سازمان رسمی آمار و ثبت رکوردهای گینس، بیش از ۳۵۰ میلیون‌ نفر بیننده در سرتاسر جهان داشت که متأسفانه با دعوای فیزیکی بین جرمی کلارکسون و تهیه‌کننده برنامه در سال ۲۰۱۵، امروزه با مجریانی کاملا جدید و البته ناموفق پخش می‌شود و در مقابل، سه تفنگدار سابق این برنامه هم سری گردندتور را با همان سبک و سیاق تخت‌گاز برای شرکت آمازون، اجرا می‌کنند.

فورزا افق 3

چیزی که همه ما از این سه نفر انتظار داریم، رانندگی با جدیدترین یا عجیب‌ترین خودروهای جهان و یا انجام پروژه‌های ماجراجویانه با وسایل نقلیه گوناگون است، اما آن‌ها به‌تازگی به یک برنامه اینترنتی دعوت شده‌اند تا بازی فورزا را آزمایش کنند. سری سوم فورزا افق (Forza Horizon 3)، درواقع نهمین قسمت از سری بازی‌های پرطرفدار فورزا است که به‌صورت کاملا اختصاصی روی کنسول‌های ایکس‌باکس و مایکروسافت ویندوز۱۰، در ژانر مسابقات خودرو ارائه می‌شود. این بازی نسخه مقابل بازی گرن توریسمو است که مخصوص دیگر کنسول محبوب جهان، پلی‌استیشن ساخته می‌شود.

فورزا افق 3

فیلم زیر به مدت تقریبا ۱ ساعت، حاصل حضور کلارکسون، می و هموند در برنامه ویژه آزمایش بازی جدید فورزا، افق ۳ است که تماشای آن، خصوصا برای افراد علاقه‌مند به خودرو و بازی‌های کامپیوتری خالی از لطف نیست.

دانلود با کیفیت 360p  720p

فورزا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات