تماشا کنید: ال جی ضد آب بودن جی 6 را تایید کرد

پنج‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد ال‌جی با انتشار ویدیویی در یوتیوب درصدد ارائه‌ی اطلاعات بیشتری در رابطه با جی ۶ و قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب این گوشی هوشمند است.
تبلیغات

ال‌جی تا امروز بخشی از مشخصات و اطلاعات در رابطه با گوشی هوشمند پرچم‌دار بعدی خود را که جی ۶ نام دارد، تأیید کرده است. از جمله‌ی این اطلاعات باید به نام این گوشی هوشمند در کنار اطلاعات دیگری نظیر نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن +QHD یا ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل اشاره کرد. این کمپانی ویدیوی جدیدی در یوتیوب منتشر کرده است که احتمالا اشاره به ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب در جی ۶ دارد.

همان‌طور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید شماری از افراد در جلوی دوربین قرار گرفته‌اند و به سؤال واحدی با مضمون اینکه گوشی هوشمند ایده‌آل از نظر آن‌ها چیست، پاسخ می‌دهند. چکیده‌ی پاسخ‌های ارائه‌شده نشان از این دارد که اغلب افراد دوست دارند یک گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ، اما بدنه‌ای کوچک، دوربینی با زاویه‌ی دید بالا، قابلیت در برابر نفوذ آب و به‌طور کلی یک محصول قابل اعتماد داشته باشند. در پایان ویدیو ال‌جی اعلام می‌کند تمام ویژگی‌های مورد اشاره در نسل بعدی پرچم‌دار ال‌جی یا همان جی ۶ در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

ال‌جی در این ویدیو می‌گوید:

تمام آرزوهای شما به عنوان یک گوشی هوشمند ایده‌آل رنگ واقعیت به خود می‌گیرد. تا فوریه ۲۰۱۷ که این گوشی هوشمند رونمایی می‌شود، به گوش باشید.

به روشنی می‌توان دریافت که ال‌جی در نظر دارد جی ۶ را در جریان برگزاری کنگره‌‌ی موبایل بارسلونا رونمایی کند. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات