آیفون 7 هم منفجر شد

پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد با انفجار یک آیفون ۷، رقابت اپل و سامسونگ وارد فاز تازه‌ای شده است!
تبلیغات

گویا معروف‌ترین گوشی‌های هوشمند هم نمی‌توانند دست از کپی‌برداری یکدیگر بردارند. سامسونگ در سال‌های اخیر تصویر بهتری از خود در بازار ارائه داده، اما بیشتر به عنوان مقلد اپل معروف شده است. این شرکت بارها توسط اپل به دلیل کپی کردن طراحی‌ها و تکنولوژی مورد شکایت قرار گرفته است. حتی در زمانی سامسونگ یک راهنمای ۱۳۲ صفحه‌ای به چاپ رساند که به مهندسان این شرکت در کپی جز به جز آیفون کمک کند. البته اپل چنان هم مظلوم و بی‌گناه نیست. اپل در سال‌های اخیر بسیاری از ویژگی‌های اندروید را در سیستم عامل خود استفاده کرده است و همچنین شاید اپل بدون استفاده از تکنولوژی سامسونگ نمی‌توانست آیفون را با صفحه نمایش بزرگ به فروش بگذارد.

اما حالا انگار اوضاع کاملا از دست رفته است.

گویا اپل که از خبرسازی انفجار مویابل‌های گلکسی نوت ۷ حسودی‌اش شده است، تصمیم گرفته این قابلیت انفجار را به عنوان یک ویژگی در موبایل جدید خود قرار دهد! همانطور که در عکس این مطلب مشاهده می‌کنید گویا انفجار به آیفون ۷ هم سرایت کرده است.

اما خارج از شوخی، قبل از این‌که سایت‌های مختلف از کاه، کوه بسازند باید گفت که این حادثه به احتمال زیاد یک استثنا بوده است.

عکس بالا توسط یکی از کاربران ردیت (Reddit) به نام kroopthesnoop در روز چهارشنبه پست شده یک آیفون ۷ مشکی مات را نشان می‌دهد که منفجر شده است. برخلاف گلکسی نوت ۷ که به صورت گسترده و به علت ایراد باتری منفجر می‌شدند، این آیفون طبق گفته‌های کاربر در هنگام نقل و انتقال دچار این حادثه شده است. او آیفون ۷ را سفارش می‌دهد و وقتی که بسته ارسال شده را باز می‌کند با چنین منظره‌ای مواجه می‌شود.

جزئیات هنوز چنان مشخص نیست و تنها چیزی که می‌شود گفت این است که این اتفاق در مسیر کارخانه تا تحویل افتاده و بیش از این نمی‌توان دقیق گفت. شرکت اپل و سرویس پستی که این بسته را تحویل داده هنوز اظهار نظری نکرده‌اند اما وقتی که این مشتری درخواست آیفون دیگری کند باید جواب‌گو باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات