شورولت بولت 2017 با شعاع حرکتی بیشتر معرفی شد

چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شورلت نسل جدید مدل بولت را برای سال ۲۰۱۷ معرفی کرد که گفته می‌شود شعاع حرکتی بیش از ۳۸۳ کیلومتر خواهد داشت.
تبلیغات

شورلت از مدل ۲۰۱۷ بولت رونمایی کرد که تخمین زده می‌شود در آزمایش‌های آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) بتواند به شعاع حرکتی ۳۸۳ کیلومتر دست پیدا کند. در ادامه‌ی خبر همراه زومیت باشید. 

شورولت بولت

با این حساب این شعاع حرکتی، ۲۸ کیلومتر بیش از شعاع حرکتی تسلا مدل ۳ در هر شارژر خواهد بود که این مسئله نیز برگ برنده‌ی دیگری برای شورولت بولت به حساب می آید، ضمن اینکه این خودرو در ماه‌های آینده یعنی حدود یک سال زودتر از تسلا مدل ۳ به بازار خواهد آمد.

شورولت بولت

برای تجسم میزان پیشرفت های حرکتی شورلت بولت کافی است بدانید که آخرین خودروی الکتریکی جنرال موتورز شورلت اسپارک نام داشت شعاع حرکتی تنها معادل ۱۳۱ کیلومتر داشت.

شورولت بولت

بخش فنی شورلت بولت از یک پیشرانه‌ی الکتریکی ظرفیت بالا تشکیل شده است که توانایی تولید ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. این الکتروموتور نیروی مورد نیاز خود را از یک باتری ۶۰ کیلووات ساعتی دریافت می‌کند که ساخت LG بوده و در کف خودرو جای گرفته است. با این مشخصات شورلت بولت می‌تواند در کمتر از ۷ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

شورولت بولت

به جز این شعاع حرکتی بالا، نکته کلیدی دیگری که به فروش شورلت بولت کمک خواهد کرد قیمت پایه این خودرو است که از ۳۷ هزار و ۵۰۰ دلار آغاز خواهد شد و با احتساب تخفیف های مالیاتی، این رقم به حدود ۳۰ هزار دلار کاهش می‌یابد. با این قیمت شورلت بولت ارزان‌تر از تسلا مدل ۳ و نیز بی ام و i3 است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات