آیفیکس اولین سیستم تعمیرات موبایل آیفون در محل

سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
آیفیکس اولین سیستم تعمیرات موبایل‌های آیفون در محل در ایران است که بهره‌گیری از تعمیرکاران متخصص و دوره دیده و با رعایت اصل مهم احترام به مشتری خدمات تعمیرات موبایل آیفون در محل را ارائه می‌دهد. در این سیستم شما ناظر بر تعمیرات گوشی خود هستید و از عدم سرقت اطلاعات و استفاده از قطعات اصلی مطمئن می‌شوید.
تبلیغات

 آیفیکس iPhix

آیفیکس تشکیل شده از دو کلمه iPhone  و کلمه Fix  به معنای تعمیر کردن است. آیفیکس اولین ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایل آیفون (محصولات شرکت اپل) در محل در ایران است. سیستم کاری این شرکت به این صورت است که کاربران وبسایت با گذاشتن مشخصات خود در وبسایت خرابی گوشی خود را اعلام می‌کنند. پس از اعلام مشکل گوشی، کارشناسان آیفیکس با ایشان تماس می‌گیرند و ضمن اطلاع دادن قیمت و شرایط در صورت درخواست کاربر برای انجام کار به محل مورد نظر مشتری مراجعه نموده و تعمیرات مورد نیاز را در منزل، محل کار و یا حتی یک کافی شاپ نزدیک انجام می‌دهند.

از نظر کیفیت، آیفیکس بهترین قطعات موبایل آیفون را انتخاب کرده و از کیفیت آنها مطمئن است، در خصوص اکثر قطعات آیفیکس تضمین سه ماهه ارائه می‌کند. البته این تضمین شامل مواردی چون ضربه و آب خوردگی نمی‌شود.

از نظر قیمت نیز به دلیل کاهش هزینه‌های مربوط به خرید قطعات با حذف واسطه‌ها و با توجه به کیفیت بالای قطعات آیفیکس می‌تواند قیمت مناسبی را به مشتریان ارائه دهد.

در حال حاضر کلیه خدماتی که می‌توانیم در محل مشتری انجام دهیم عبارت است:

تعویض صفحه، تعویض باطری،  تعویض دوربین،کپسولی، میکروفن، کانکتور و .... برای انواع گوشی‌های،iPhone 4 ،iPhone 4s ،iPhone 5 ،iPhone 5s ،iPhone 5c  ،iPhone 5s ، iPhone 6 iPhone 6s ،iPhone 6plus و در نهایت iPhone 6s plus در سیستم آیفیکس برای مشتریان عرضه می‌شود.

 مزایای تعمیرات در محل

  • شما شاهد تعمیر موبایل خود هستید، قطعات تعویض شده را می‌بینید و می‌دانید که هیچ قطعه‌ای از روی گوشی شما بی دلیل تعویض نمی‌شود و با قطعه خراب یا دست دومی جابه جا نمی‌شود.
  • تعمیرات موبایل شما در جلوی چشمانتان است و نیازی به پاک کردن اطلاعات گوشی شما نیست. این روش به خصوص برای هنرمندان و ورزشکاران و همه کسانی که اطلاعات شخصی مهمی دارند بسیار کار آمد است.
  • قطعات استفاده شده بر روی گوشی موبایل خود را می‌بینید و متوجه می شوید که آیا صحبت‌های تعمیرکار در خصوص تعمیر تعویض، استفاده از قطعات نو و.... صحت دارد یا خیر.

 تخفیفات

آیفیکس برای کسانی که آینده‌نگر هستند و می‌دانند که حادثه‌های مختلفی می‌تواند برای گوشی موبایل‌شان رخ دهد سیستم تخفیفی را در نظر گرفته است. در این سیستم با خریداری بن تخفیف در تعمیرات می‌توانید از تخفیف ۱۵ درصدی برای ۳ الی۶ ماه برخوردار شوید که محدودیتی در تعداد دفعات استفاده ندارد.

آیفیکس

درحال حاضر تخفیف ۱۵ درصدی سه ماهه به صورت رایگان ارائه می‌شود و شما کافی است فقط به قسمت تخفیفات مراجعه کنید و تخفیف مورد نظر را با قیمت صفر خریداری نمایید.

 همکاری با آیفیکس

آیفیکس از همه کسانی که به تعمیرات موبایل آشنایی دارند دعوت میکند تا در قسمت همکاری با آیفیکس با پر کردن فرمهای مربوط به مشخصات خودشان به آیفیکس این امکان را بدهند تا شبکه مربوط به تعمیرکاران را گسترش بدهد. پس از پر کردن اطلاعات در صورت نیاز به همکاری در آیفیکس با شما تماس گرفته میشود و شما را به مصاحبه حضوری دعوت مینمایند. شما با حضور در دفتر آیفیکس ضمن انجام چند تست آزمایشی با ارائه گواهی عدم سوءپیشینه از شرایط کاری و پرداختی اطلاع پیدا خواهید نمود.

فروشگاه

فروشگاه آیفیکس هنوز به طور کامل راه اندازی نشده است، اما در حال حاضر شما می‌توانید برای تهیه گیفت کارتهای شرکت اپل به قسمت فروشگاه مراجعه نمایید. در آینده قطعات موبایل آیفون نیز در این فروشگاه برای تعمیرکاران خارج از شرکت به فروش گذاشته خواهد شد.

فروشگاه آیفیکس دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

نکته: آیفیکس فعلا فقط در تهران فعالیت داشته و در شرف راه اندازی شبکه تعمیرات در شهرهای دیگری چون اصفهان، شیراز ، مشهد و کرج است. در صورتی که می‌خواهید عضوی از این شبکه باشید در شهرهای پر جمعیت و سابقه تعمیرات را دارید رزومه و سوابق خود را برای ما ایمیل نمایید.

راه‌های ارتباطی با آیفیکس

تلفن: 021-28426600، فکس:021-28426601، ایمیل: info@iPhix.ir 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات