تسلا سریع ترین خودروی دنیا را به تولید انبوه می رساند

پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تسلا سریع‌ترین خودروی جهان را معرفی کرد. مدل‌های جدید S و X با بسته‌ی باتری جدید خود، به‌ ترتیب دارای شتاب‌های صفر تا صد ۲.۵ و ۲.۹ ثانیه هستند جدیدترین محصولات تسلا هستند که رکوردهای خارق‌العاده‌ای را به ثبت رسانده‌اند. برای جزئیات بیشتر با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

کمپانی تسلا جزئیات مدل‌های جدید S و X را که دارای یک بسته‌ی باتری حجیم‌تر ۱۰۰ کیلووات‌ ساعتی هستند، ارائه داد. این شرکت ادعا کرده که مدل S P100D در حالت لودیکرس، با شتاب صفر تا صد ۲.۵ ثانیه، سریع‌ترین خودروی حال حاضر دنیا است که قابل خرید است.

همچنین با باتری بزرگ‌تر این خودرو می‌توان مسافت بیشتری را رانندگی کرد. بر اساس نتایج مؤسسه‌ی EPA می‌توانید با آن ۵۰۷ کیلومتر رانندگی کنید که این عدد در شرایط EU cycle به ۶۱۳ کیلومتر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب تسلا مدل اس اولین خودروی تسلا با توانایی طی مسیر بیش از ۴۸۳ کیلومتر است و در سطح جهانی نیز از لحاظ طی مسافت رتبه‌ی اول را از آن خود ‌می‌کند.

این ارقام به همین شکل برای مدل X P100D لودیکرس نیز ستودنی هستند؛ شتاب صفر تا صد آن ۲.۹ ثانیه است و بر اساس نتایج مؤسسه‌ی EPA می‌توانید با آن ۴۶۵ کیلومتر رانندگی کنید که این عدد در شرایط EU cycle به ۵۴۲ کیلومتر افزایش می‌یابد.

تسلا عنوان کرده مالکان مدل‌های P60D لودیکرس می‌توانند با تحویل باتری قدیمی و پرداخت مبلغ ۲۰.۰۰۰ دلار این باتری جدید را در خودرو خود جایگزین کنند. همچنین کسانی که این خودرو را سفارش داده‌اند ولی هنوز دریافت نکرده‌اند با پرداخت مبلغ ۱۰.۰۰۰ دلار می‌توانند با باتری جدید خودرو خود را دریافت کنند.

مبلغ پایه‌ی مدل S P100D لودیکرس ۱۳۴.۵۰۰ دلار تعیین شده در حالی‌ که مدل X هنوز قیمت‌گذاری نشده است.

آیا حاضر هستید برای داشتن پرشتاب‌ترین خودروی جهان این مبلغ را پرداخت کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات