زمان عرضه و قیمت گوشی ال جی وی 20 فاش شد

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی اخباری منتشر شده که زمان عرضه و قیمت گوشی ال جی وی 20 را مشخص می‌کند. این تلفن هوشمند که از مشخصات قدرتمندی برخوردار است، جانشین گوشی ال جی وی 10 می‌شود. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

ال جی قرار است ماه آینده از گوشی ال جی وی 20 رونمایی کند. تاکنون اطلاعات زیادی از این محصول منتشر شده و ما در کنار دانستن مشخصات فنی این تلفن هوشمند، اطلاعات مهم دیگری نیز در دست داریم.

طبق اطلاعاتی که در سایت ردیت قرار گرفته زمان عرضه و همچنین قیمت گوشی ال جی وی 20 مشخص شده که این اطلاعات در واقع متعلق به اپراتور T-Mobile بوده و امکان دارد نسبت به اپراتورها و عرضه کنندگان دیگر متفاوت باشد.

به نظر می‌رسد ال جی وی 20 قرار است دوم مهر عرضه شود اگرچه امکان تغییر این زمان وجود دارد. پیش فروش این محصول احتمالا از ۲۴ شهریور شروع می‌شود، یعنی درست ۸ روز بعد از رونمایی این تلفن هوشمند در ۱۶ شهریور.

گفته شده است که تلفن هوشمند جدید ال جی با قیمت ۶۵۰ دلار سر از ویترین فروشگاه‌ها درخواهد آورد. همچنین ال جی امکان دارد بسته‌بندی‌های مختلفی از این گوشی را عرضه کند. شما می‌توانید میان جعبه‌ای که در آن یک باتری اضافه به همراه یک دستگیره پیشرفته قرار گرفته یا جعبه‌ای که همراه با یک ماژول حافظه است یکی را انتخاب کنید که از محتویات جعبه دوم می‌توان نتیجه گرفت احتمالا وی 20 نیز مانند ال جی جی 5 ماژولار خواهد بود.

کمپانی کره‌ای همچنین اعلام کرده که ال جی وی 20 از سیستم های‌فای ۳۲ بیتی کواد DAC نیز پشتیبانی خواهد کرد تا به کاربران امکان تجربه صدای استثنایی را بدهد. نکته دیگری که وجود دارد اینکه وی 20 اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که به همراه سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که از قابلیت‌هایی مانند دوربین دوگانه و سنسور اسکنر اثر انگشت در پشت آن استفاده شود.

در هر صورت باید تا ماه آینده صبر کرده و ببینیم که آیا این شایعات واقعیت دارند یا خیر. نظر خود را در مورد قیمت ال جی وی 20 با ما در میان قرار دهید. آیا از قیمت ۶۵۰ دلاری این گوشی راضی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات