ایرانیان چطور مستر کارت دریافت کنند؟

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با مشارکت پست جمهوری اسلامی ایران و شرکت ویژن کارت ایرانیان از این پس مسترکارت ایرانیان توسط پست صادر می‌شود. اما صدور مسترکارت برای ایرانیان چگونه‌ است؟ همراه زومیت باشید تا جزئیات بیشتری در مورد مسترکارت ایرانیان بدانید.
تبلیغات

برای صدور مسترکارت برای هم‌وطنانمان شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با شرکت ویژن کارت ایرانیان همکاری می‌کند. شرکت ویژن کارت ایرانیان اعلام کرده است که مجوزهای لازم را از مراجع مورد صلاحیت داخلی و بین‌المللی کسب کرده و هم‌اکنون تنها شرکت مورد تأیید داخلی از سوی مسترکارت جهانی است.

از کجا صورت حساب بگیریم؟

این شرکت طرف قرارداد بانک‌های HSBC، ملی چین، ملی هنگ کنگ و چند بانک دیگر بین‌المللی است. دارندگان مسترکارت‌های صادر شده توسط این شرکت  می توانند از طریق سایت‌های مسترکارت، ترانس فارکس و وب سایت ویژن کارت ایرانیان از طریق تخصیص کد کاربری خدماتی مانند مشاهده موجودی، خرید الکترونیکی، فریز کردن کارت و ... را دریافت کنند.

از کجا دریافت کنیم؟

خدمات مستر کارت از طریق دفاتر پست سهند واقع در خیابان شهید بهشتی و منطقه ۱۵ پستی واقع در خیابان شهید مفتح(شمالی) به شهروندان ارائه می شود.

همچنین از ابتدای شهریورماه امسال تمامی مناطق پستی تهران و از آغاز  مهرماه در ۱۷۰ واحد منتخب سراسر کشور، مراحل ثبت‌نام و صدور مستر کارت انجام می‌شود.

چقدر معتبر است؟

به گفته‌ی عضو هیئت مدیره پست، نخستین بار است که هموطنان بدون هیچگونه نگرانی و دغدغه خاطر می توانند از کارت های مذکور برای انجام تبادلات مالی بین المللی به صورت قانونمند استفاده کنند. این مسترکارت‌های اعتباری به صورت پیش پرداخت است.

در کجاها معتبر است؟

مسترکارت‌های صادر شده توسط پست در ۱۹۰ کشور دنیا معتبر و قابل استفاده است و حمل و نقل آسان و مطمئن پول را در سراسر جهان فراهم آورده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات