SuperCharge قابلیت برجسته پرچمدار بعدی هواوی خواهد بود

شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
SuperCharge نام قابلیتی است که مالکیت آن به تازگی توسط هواوی ثبت شده است. اطلاعات زیادی در مورد این قابلیت که مطمئنا مربوط به شارژ سریع است منتشر نشده اما کارشناسان با توجه به نزدیکی عرضه‌ی یکی از پرچمداران جدید هواوی یعنی میت اس ۲ یا میت ۹، پیش‌بینی می‌کنند که این قابلیت بر روی یکی از این گوشی‌ها استفاده خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت‌های بزرگ تولیدکننده‌ی تلفن همراه در جهان، از تکنولوژی‌های مختلف با نام‌های متفاوت برای فناوری شارژ سریع استفاده می‌کنند. سامسونگ، وان‌پلاس و  اوپو هر کدام فناوری‌های خاص خود را برای شارژ سریع گوشی‌ها به کار می برند. مدیاتک نیز به عنوان یک تولیدکننده‌ی پردازنده به تازگی اعلام کرده که فناوری شارژ سریع Pump Express 3.0 بر روی گوشی‌هایی که از Helio P20 استفاده کنند فعال خواهد شد. اکثر این قابلیت‌ها شبیه به یکدیگر عمل می‌کنند و به عنوان راه حلی نسبی برای حل مشکل شارژ باتری گوشی‌های قدرتمند امروزی مناسب هستند.

هواوی به عنوان سومین تولیدکننده‌ی بزرگ تلفن همراه در جهان، تصمیم دارد تا با عرضه‌ی تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی خود، جایگاه خود را تثبیت کند. این شرکت به تازگی فناوری شارژ سریع SuperCharge را در اروپا ثبت کرده است. هرچند اطلاعات زیادی در مورد این ثبت برند منتشر نشده، اما به راحتی می‌توان ارتباط آن با تیزرهای تبلیغاتی سال گذشته‌ی این شرکت و عرضه‌ی پرچمدار جدید میت ۹، میت اس ۲ یا نکسوس ۷ پی را متوجه شد. طبق تیزر تبلیغاتی که سال گذشته در این باره منتشر شد، با استفاده از فناوری شارژ سریع هواوی، گوشی در عرض ۵ دقیقه از ۰ تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

کارشناسان معتقدند اگر میت اس ۲ نیز مانند نسل قبلی بزرگ باشد و از باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپری استفاده کند، به احتمال زیاد کاندیدای اصلی برای دریافت این فناوری جدید است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات