نتایج بنچمارک Geekbench گلکسی نوت 7 فاش شد

شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی نوت 7 سامسونگ با پردازنده اکسینوس ۸۸۹۳ در آزمایش Geekbench رویت شده و توانسته امتیاز بسیار بالایی کسب کند. در ادامه بیشتر درباره جدیدترین گوشی هوشمند ساخته سامسونگ صحبت خواهیم کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نسخه‌ای از نوت 7 که با شماره مدل SM-N935F شناسایی شده، نسخه‌ای از گلکسی نوت ۷ را با ۴ گیگابایت حافظه رم نشان می‌دهد. انتظار داریم سامسونگ نسخه‌ای با ۶ گیگابایت حافظه رم را هم برای این دستگاه در نظر گرفته باشد.

در آزمایش single-core، گلکسی نوت ۷ توانسته امتیاز ۲۳۰۰ را کسب کند و در آزمایش multi-core امتیاز ۸۱۱۰ را بدست آورده است. اندروید ۶.۰.۱ به صورت پیش‌فرض روی این دستگاه نصب شده است.

نسخه‌ای دیگر از گلکسی نوت ۷ با مدل SM-N930F نیز در آزمایش Geekbench رویت شده که آن را با پردازنده قدیمی اکسینوس ۷۴۲۰ نشان می‌دهد. حتی با نصب اندروید ۷ به صورت پیش‌فرض، در آزمایش single-core امتیاز ۹۰۹ و multi-core امتیاز بالای ۳۷۶۸ بدست آورده است.

نسخه نهایی گلکسی نوت ۷ قرار است با پردازنده اکسینوس ۸۸۹۳ همراه شود و تنها در آمریکا و چین پردازشگر اسنپدراگون ۸۲۳ را به همراه خواهد داشت. فبلت قدرتمند سامسونگ قرار است ۱۲ مرداد به صورت رسمی رونمایی شود.

بنچمارک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات