تصویر منتسب به Mi 5s دوربین دوگانه این تلفن را نشان می دهد

جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت شیائومی در نظر دارد تا نسخه‌ای بروزرسانی شده از پرچمدار خود، می ۵ را به بازار عرضه کند، تاکنون شایعات مختلفی در خصوص تلفن جدید شیائومی منتشر شده است، امروز تصویری منتسب به این تلفن به بیرون درز کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که احتمالا می‌دانید شیائومی در حال کار بر روی نسخه‌ی جدیدی از پرچمدار خود است. این تلفن هوشمند که از آن با نام می ۵ اس یاد می‌شود، جانشین می ۵ خواهد شد. پیش از این نیز به مشخصات احتمالی می ۵ اس اشاره کرده بودیم، اما امروز تصویری منتسب به این تلفن هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است.

در این تصویر شاهد نسخه‌ی مشکی این تلفن هستیم اما مهم‌ترین نکته در رابطه‌ با این تصویر، دوربین دوگانه‌ی می ۵ اس است.

mi 5s render

پیش از این نیز گفته شده بود که کمپانی چینی شیائومی، به شرکت سامسونگ سفارش تولید ماژول دوربین‌های دوگانه را جهت استفاده در محصولات آینده‌ی خود داده است. بنابراین، امکان مجهز شدن تلفن می ۵ اس به دوربین دوگانه را نمی‌توان رد کرد.

اما از مشخصات تلفن هوشمند جدید شیائومی، بر اساس شایعات فاش شده، می‌توان به مواردی همچون پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی اشاره کرد. ویژگی‌های دیگر این تلفن، سنسور اثر انگشت و فناوری فورس تاچ خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات