وبگرد: تصاویر خام و زیبا را رایگان دانلود کنید

جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر زیبا به راحتی بدست نمی‌آیند، اما اگر بخواهید تصاویر خام و زیبایی که توسط عکاسان حرفه‌ای گرفته می‌شوند را دریافت کنید، وب‌سایت freestocks.org یکی از بهترین گزینه‌ها است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تصاویر خام و دست نخورده را می‌توان در مکان‌های مختلفی استفاده کرد. از طراحی بنر‌های تبلیغاتی تا ظاهر یک وب‌سایت را می‌توان با تصویر‌های جذاب رنگ و بوی دیگری بخشید. برای دریافت و استفاده از بسیاری از تصاویر خام شما مجبور به خرید مجوز استفاده از این تصاویر هستید اما برخی وب‌سایت‌ها تصاویری از عکاسان منتشر می‌کنند که بدون هیچگونه مجوز محدود کننده‌ای امکان دانلود را در اختیار شما قرار می‌دهند.

معرفی وب سایت

یکی دیگر از وب‌سایت‌های بسیار جالب و مفید که منبعی از انواع تصاویر با کیفیت را تشکیل می‌دهد، freestocks است. این وب‌سایت در دسته‌بندی‌های مختلفی، تصاویر گوناگونی را به رایگان و با رزولوشن و کیفیت بالا برای دانلود قرار داده است. دسته‌بندی‌های اصلی این وب‌سایت جاذبه‌ها، حیوانات، کسب و کار، مد و فشن، طبیعت و تکنولوژی را شامل می‌شود. در بین دسته‌بندی‌های متنوع این وب‌سایت می‌توانید با استفاده از تگ‌ها فیلتر‌های بیشتری برای دانلود تصاویر خود انتخاب کنید.

وب‌سایت freestocks تصاویر خام و زیبا را به رایگان برای دانلود در اختیار شما قرار می‌دهد، این تصاویر توسط عکاسان حرفه‌ای گرفته‌ شده‌ و در این وب‌سایت قرار می‌گیرند. خوشبختانه تصاویر این وب‌سایت در دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی وجود دارند و می‌توانید به راحتی موارد دلخواه خود را دانلود کنید.

معرفی وب سایت

سبک تصاویر، کیفیت و ظاهر آن‌ها آنقدر جذاب به نظر می‌رسند که چه برای استفاده‌های کاری و چه استفاده‌های شخصی بسیار مناسب هستند. زمانی که به وب‌سایت وارد می‌شوید در دسته‌بندی‌های متنوع تصاویر را به ترتیب مشاهده می‌کنید؛ با کلیک روی هر تصویر دلخواه خود می‌توانید با باز شدن تصویر در اندازه بزرگتر آن را به راحتی دانلود کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://freestocks.org/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات