تماشا کنید: شارژر بی سیم OvRcharge گوشی هوشمند را در هوا شناور می‌کند

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
گجت OvRcharge، شارژری بی‌سیم است که گوشی هوشمند شما را با استفاده از یک آهن‌ربا، به صورت شناور در هوا نگه می‌دارد. البته این گجت به عنوان یک محصول سوم شخص، شارژر بی‌سیم محسوب نشده و برای شارژ دستگاه شما نیازمند قاب گوشی ویژه‌ای است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به تازگی گجتی تحت عنوان OvRcharge معرفی شده است که گوشی هوشمند کاربران را به صورت معلق در هوا نگه داشته و می‌تواند به عنوان یک شارژر بی‌سیم مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، گجت یاد شده به شکل مستقل شارژر بی‌سیم محسوب نشده و برای شارژ دستگاه هوشمند، نیازمند استفاده از قاب گوشی ویژه‌ای است. در واقع این گجت با استفاده از آهن‌ربایی که باید به پشت گوشی هوشمند متصل شود، گوشی را در هوا شناور کرده و آن را می‌چرخاند.

قیمت اولیه‌ی این گجت ۱۷۷ دلار در وب‌سایت کیک‌استارتر (Kickstarter) تعیین شده است که قطعا قیمت آن در خرده فروشی‌ها کمتر خواهد بود. گجت OvRcharge نسبت به کارایی خود، بیش از حد گران قیمت است. این شارژر بی‌سیم، سرعت شارژ به مراتب کمتری نسبت به شارژرهای استاندارد داشته و حتی اجازه‌ی بهره‌مندی از شارژ سریع را هم به کاربران نمی‌دهد. دلیل گران قیمت بودن این گجت، به خاطر استفاده از چوب در بدنه‌ی آن است. با این حال، اگر مشکلی با سرعت پایین شارژ نداشته و به دنبال زیبایی جعبه‌ی آن هستید، همین امروز می‌توانید آن را از وب‌سایت کیک‌استارتر سفارش دهید.

نظر شما در رابطه با گجت OvRcharge و کاربرد آن چیست؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات