تصاویری از گلکسی نوت 7 در رنگ‌ های مختلف فاش شد

جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همین دیروز بود که بر اساس جمع‌بندی شایعه‌ها و گزارش‌های مختلف در مورد گلکسی نوت ۷، یک پیش‌بررسی کلی از آن انجام دادیم. حال چندین تصویر از آن در رنگ‌های مختلف رویت شده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد این هفته یک هفته بسیار شلوغ برای گلکسی نوت ۷ بوده و به زودی نیز شاهد معرفی رسمی این محصول خواهیم بود. آنچه گفته شد به این دلیل است که در چند هفته گذشته بارها شاهد لو رفتن اطلاعات و تصاویر مختلف از نوت ۷ بوده‌ایم. تا کنون دریافته‌ایم که سنسور تشخیص عنبیه چشم در این محصول چگونه عمل خواهد کرد و علاوه بر این قرار است مثل همیشه این گوشی‌هوشمند با یک قلم استایلوس عرضه شود. حتی چندی پیش در یک ویدیو شاهد ویژگی‌های این قلم بودیم. حالا در جدیدترین خبر مرتبط با فبلت امسال سامسونگ، می‌توانیم نگاهی به این محصول بیاندازیم و تا زمان عرضه رسمی آن، تصویری کلی از نمای آن در ذهن داشته باشیم.

می‌توان به راحتی تفاوت‌های رندرهایی که تا کنون از این دستگاه منتشر شده را مشاهده کرد و هر تصویر از این رندر‌ها از زاویه‌های مختلفی هستند. این رندرها رنگ‌های مختلف گلکسی نوت ۷ را نیز نشان می دهند.

با انتشار تصاویر جدید از این فبلت، می‌توان نهایتا آن را در رنگ مشکی، آبی و طلایی تصور کرد. هنوز مشخص نیست که گلکسی نوت ۷ در نهایت در چه رنگ‌هایی تولید خواهد شد، اما تا کنون رندرهای این محصول بیشتر در رنگ مشکی و آبی بوده‌اند و نیز با توجه به تعداد رندرهایی که به رنگ طلایی هستند، طرفداران این رنگ هم می‌توانند خوشحال باشند چراکه امکان تولید نوت ۷ در این رنگ نیز زیاد است.

تصاویر رندر جدید فبلت پرچمدار امسال سامسونگ را می‌توانید در زیر مشاهده کنید و همانطور که می‌بینید این تصاویر هم خمیده بودن نمایشگر دستگاه را از هر دو سمت تایید می‌کنند. از نظر خمیدگی نمایشگر به نظر می‌رسد نوت ۷ بسیار به گلکسی اس ۷ اج شباهت داشته باشد.

همانطور که اشاره شد با وجود این تصاویر نیز به نظر می‌رسد که گلکسی نوت ۷ فقط در یک مدل آن هم با نمایشگر خمیده خواهد بود و ظاهرا خبری مدل صفحه تخت آن به دلایلی تولید نمی‌شود. در هر حال هنوز هم نمی‌توان با قاطعیت دراین مورد سخن گفت ولی با توجه به اینکه زمان چندانی تا معرفی رسمی نوت ۷ باقی نمانده، به زودی پاسخ این سوال را نیز خواهیم یافت.

نظر شما در باره‌ی Galaxy Note 7 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات