گوگل نسخه نهایی پیش نمایش اندروید 7.0 نوقا را منتشر کرد

سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل اولین نسخه آزمایشی اندروید ۷.۰ نوقا را پیش از موعد مورد انتظار منتشر کرد و حالا این کمپانی آخرین نسخه آزمایشی این نسخه از اندروید را نیز در دسترس قرار داده است. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

گوگل پنجمین و در واقع آخرین نسخه پیش‌نمایش اندروید ۷.۰ نوقا را امروز برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد اما فعلا همه کاربران نمی‌توانند این نسخه‌ را تست کنند. 

متاسفانه برای کاربران عادی فعلا امکان بروزرسانی و بررسی جدیدترین نسخه سیستم‌عامل موبایلی گوگل وجود ندارد. تغییراتی که در این نسخه اعمال شده بیشتر بر توسعه‌دهندگان تمرکز دارد و شامل موارد زیر می‌شود:

  • ایمیج‌های سیستمی برای گوشی‌های سری نکسوس
  • یک شبیه‌ساز برای تست اپلیکیشن‌ها
  • API نهایی اندروید N
  • بهینه‌سازی‌های بزرگ و رفع اشکالات

اگر پیش از این در برنامه‌ آزمایشی شرکت‌ کرده‌اید، به زودی باید اطلاعیه‌ی مربوط به بروزرسانی سیستم‌عامل اندروید را روی دستگاه خود مشاهده کنید.

در غیر این صورت می‌توانید برای ثبت‌نام در برنامه آزمایشی اینجا کلیک کنید. مثل همیشه نسخه پیش‌نمایش جدید اندروید برای نکسوس ۶، نکسوس ۵X، نکسوس ۶P، نکسوس ۹، تبلت پیکسل C، و General Mobile 4G در دسترس خواهد بود.

گوگل همچنان در حال کار روی سیستم‌عامل خود بوده و انتشار این نسخه جدید آزمایشی یعنی زمان زیادی تا عرضه نسخه نهایی عمومی اندروید ۷.۰ نوقا باقی نمانده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات