آیفون 7 اپل به یک باتری ۱۹۶۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می شود

چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد آیفون 7 اپل و گلکسی نوت 7 سامسونگ در بازار شایعات و افشاگری نیز با هم رقابت سختی دارند. روزی نیست که گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون محصولات آتی دو غول فناوری منتشر نشود. به تازگی OnLeaks@ اعلام کرده آیفون 7 اپل به یک باتری ۱۹۶۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در حالی که قرار است اپل ماه سپتامبر از آیفون بعدی خود موسوم به آیفون 7 رونمایی کند، بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون پرچمدار بعدی کوپرتینونشین‌ها داغ است. تا امروز بیشتر تمرکز روی دوربین دوگانه، حذف جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری، بازطراحی خطوط آنتن و میزان حافظه‌ی داخلی آیفون 7 بوده است. اما در تازه‌ترین خبر، افشاگری به نام OnLeaks@ اعلام کرده آیفون 7 به باتری ۱۹۶۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که نسبت به باتری ۱۷۱۵ میلی آمپر ساعتی آیفون 6 اس ۱۴ درصد ظرفیت بیشتری دارد.

البته این افشاگر اعلام کرده این خبر تا حدود زیادی درست و قابل اطمینان است ولی صد درصد نمی‌توان روی آن حساب کرد. به هر حال باید تا ماه سپتامبر و زمان رویداد رسمی اپل برای آیفون 7 منتظر باشیم.

با اینکه ۱۴ درصد بزرگتر شدن باتری آیفون 7 نسبت به آیفون 6 اس لزوما به معنای ۱۴ درصد شارژدهی بهتر نیست اما می‌تواند خبر خوبی برای کاربران این گوشی باشد. ضمن اینکه اگر قرار باشد آیفون 7 پلاس نیز معرفی شود، بی‌شک باید منتظر باتری بزرگتر برای این فبلت باشیم.

نظر شما چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات