مشخصات فنی نسخه های مختلف Mi Note 2 شیائومی فاش شد

پنج‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی قصد دارد در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ نیز گوشی‌ پرچمدار معرفی کند. تا کنون اطلاعات مختلفی از گوشی‌های احتمالی این شرکت یعنی Mi 5S و Mi Note 2 منتشر شده است. اخیرا نیز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی و قیمت‌ نسخه‌های مختلف می نوت ۲ فاش شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شیائومی پس از عرضه‌ی موفقیت‌آمیز می ۵، قصد دارد برای نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ نیز یک گوشی پرچمدار معرفی کند. تاکنون اطلاعاتی درباره‌ی گوشی‌های می ۵ اس و می نوت ۲ از این شرکت منتشر شده و به تازگی نیز اطلاعاتی دقیق از نسخه‌های مختلف و قیمت می نوت ۲ فاش شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، به نطر می‌رسد شیائومی اولین شرکتی باشد که از اسنپدراگون ۸۲۱ در محصولاتش استفاده خواهد کرد.

شیائومی Mi Note 2 و نسخه‌های مختلف آن، به احتمال زیاد در کنفرانس تابستانه‌ی شیائومی معرفی خواهند شد. البته هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان دقیق این کنفرانس منتشر نشده، اما مشخصات فنی سه نسخه از این گوشی به تازگی فاش شده است.

شیائومی می نوت ۲ در نسخه‌های استاندارد، حرفه‌ای و اج عرضه خواهد شد. هر سه نسخه‌ی این گوشی مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی خواهند بود. رزولوشن صفحه‌نمایش نسخه‌ی استاندارد، 1080p خواهد بود در حالی که رزولوشن دو نسخه‌ی حرفه‌ای و اج، 2K گزارش شده است. بعلاوه، نسخه‌های حرفه‌ای و اج مجهز به صفحه‌نمایش حساس به فشار خواهند بود که به عنوان اولیت محصولات شیائومی با چنین قابلیتی معرفی خواهند شد.

نسخه‌ی استاندارد مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. نسخه‌ی حرفه‌ای و اج نیز اولین محصولات شیائومی با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهند بود. نسخه‌ی حرفه‌ای مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است و نسخه‌ی اج نیز، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. از دیگر مشخصات این سه نسخه می‌توان به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای نسخه‌ی استاندارد دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی برای دو نسخه‌ی دیگر اشاره کرد. مشخصات مشترک این سه نسخه نیز، سنسور اثر انگشت مخفی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری با فناوری شارژ سریع، NFC و چیپ Hi-Fi است.

اما از لحاظ قیمت با گوشی‌های ارزانی طرف نیستیم. نسخه‌ی استاندارد می نوت ۲ قیمتی حدود ۳۷۶ دلار خواهد داشت و نسخه‌های حرفه‌ای و اج نیز به ترتیب قیمت‌های ۴۵۱ و ۵۲۶ دلار خواهند داشت.

به هر حال اطلاعات منتشر شده را نمی‌توان اطلاعات نهایی این گوشی‌ها دانست اما در صورت صحت آنها، شیائومی می نوت ۲ اولین گوشی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی، دوربین دوگانه و لبه‌های خمیده از هر دو طرف خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات