بازی موبایل CrossMe Nonograms؛ چالشی بزرگ برای مدعیان بازی های فکری

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
CrossMe Nonograms یک بازی جذاب و پازلی برای گوشی‌های اندروید و آیفون است که تنها لازمه‌ی آن وقت و تمرکز است اما با این حال بسیاری از کاربران قادر به حل معماهای آن نخواهند بود. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

بازی‌های پازلی و معمایی مدتی است که با رکود چشمگیری مواجه شده‌اند و در ماه‌های اخیر شاهد کمتر بازی فکری و پازلی بودیم و معدود عناوینی هم که در این سبک منتشر می‌شدند به دلیل تکراری بودن سوژه یا رابط کاربری با استقبال چندانی مواجه نمی‌شدند. در این بین اما CrossMe Nonograms در مدت زمان کوتاهی موفق به جلب توجه کاربران بسیاری به سوی خود شده است به طوری که هم اکنون این بازی تنها در پلی‌استور گوگل دارای بیش از ۱ میلیون کاربر است. سبک این بازی کاملا فکری بوده و نیازمند حوصله و فکر زیاد است پس اگر به دنبال یک بازی ساده یا هیجانی هستید CrossMe Nonograms به هیچ عنوان نمی‌تواند برای شما مناسب باشد. ابتدا شما را با موضوع این بازی آشنا می‌کنیم. در CrossMe Nonograms شما با محیطی شبیه به جدول سودوکو رو‌به‌رو خواهید بود که زمین اصلی بازی به حساب می‌آید. در هر مرحله یک شکل خاص در خانه‌های این زمین بازی مخفی شده است که شما باید با پر کردن خانه‌های مختلف آن را تکمیل کنید. در ابتدا تصویر مخفی شده تنها اشکال هندسی کوچک و ساده هستند اما در مراحل جلوتر با تصویر بسیار بزرگ و پیچیده‌تر همچون قایق یا‌... نیز مواجه خواهید شد. البته برخلاف آنچه به نظر می‌رسد حل این پازل‌ها به هیچ وجه آسان نیست چرا که در هر مرحله باید از یک قانون ثابت پیروی کنید.

در اطراف این جدول بازی که در اختیار دارید به ازاری هر ستون افقی و عمودی شاهد یک عدد خواهید بود که محدودیت شما در پر کردن خانه‌های آن ستون را به نمایش می‌گذارد. برای مثال اگر جدولی که مقابل شما است دارای ۱۰ خانه در ردیف اول افقی باشد و در کنار آن عدد ۲ ثبت شده باشد به این معنا خواهد بود که در این ردیف افقی تنها اجازه‌ی پر کردن ۲ خانه را خواهید داشت. این موضوع کلید اصلی حل معمای هر مرحله و راهنمای رسیدن به تصویر پنهان شده است که طبیعتا هرچه به جلوتر بروید و تعداد خانه‌های افقی و عمودی بیشتر شود، حدس خانه‌های درست سخت‌تر و پیچیده‌تر خواهد شد. مراحل ابتدایی بازی بسیار ساده طراحی شده‌اند تا با سبک بازی آشنا شوید اما بعد از چند مرحله بخش پیچیده و حرفه‌ای بازی شروع خواهد شد. این پازل فکری به شدت کاربر را به چالش می‌کشد و نکته‌ی مثبتی که در آن وجود دارد نیز عدم نیاز به تخصص یا مهارت خاصی است چراکه برخی بازی‌های فکری بر پایه‌ی مهارت‌های ریاضی، یا سرعت عمل یا‌... طراحی شده‌اند اما در CrossMe Nonograms تنها چیزی که نیاز خواهید داشت وقت و تمرکز است. اگر اهل چالش‌های فکری هستید پیشنهاد می‌کنیم این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید. CrossMe Nonograms دارای بیش از ۱۰۰۰ مرحله‌ی طراحی شده، و بی‌نهایت جدول تصادفی است که باعث می‌شود تا زمانی که از انجام آن خسته نشده‌اید قادر به تجربه‌ی مراحل جدید باشید. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون بازی CrossMe Nonograms روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات