تصویر جدیدی که وجود دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس را تایید می کند

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
این روزها حسابی بازار شایعات پیرامون آیفون‌های بعدی اپل داغ است. یک روز خبر می‌رسد که آیفون‌های بعدی با دوربین دوگانه عرضه می‌شوند و روز دیگر این خبر نقض می‌شود. در هرحال تصاویر جدیدی از آیفون بعدی اپل منتشر شده که این موضوع را تایید می‌کند که آیفون ۷ پلاس از دوربین دوگانه بهره خواهد برد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

جدیدترین تصویری که از آیفون‌های معرفی نشده امسال اپل منتشر شده، نشان می‌دهد که آیفون ۷ پلاس از دوربین دوگانه بهره‌مند خواهد بود. گزارشی به تازگی منتشر شده بود که به این نکته اشاره می‌کرد که مشکلات فنی باعث شده تا اپل از تصمیم خود مبنی بر ارائه آیفون ۷ پلاس خود با دوربین دوگانه صرف نظر کند. اما پس از این گزارش، اخبار دیگری منتشر شد که در آن‌ها اعلام شده بود آیفون ۷ پلاس احتمالا همچنان با دوربین دوگانه تولید خواهد شد. 

امروز صبح یک تصویر جدیدی از آیفون ۷ پلاس منتشر شده که بر طبق گقته منبع منتشر کننده آن، و همانطور که مشخص است شبیه به تصاویر دیگری است که پیش‌تر از این محصول منتشر شده بود. در بخش پشتی دستگاه نیز دوربین دوگانه به خوبی قابل مشاهده است.

گفته شده که این تصویر نسخه نهایی تولید شده از آیفون بوده و پورت اسمارت کانکتور نیز در آن قرار داده شده است. همانطور که در برخی دیگر از شایعه‌های مرتبط با این محصول اعلام شده، در گزارش جدید مورد بحث نیز گفته شده که آیفون ۷ پلاس ممکن است از فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی کند و باتری در نظر گرفته شده برای آن نیز ۳۵۰۰ میلی‌آمپری است.

درحالیکه طرفداران آیفون ممکن است از این شایعات خوشحال شوند، اما هنوز ۳ ماه تا معرفی رسمی آیفون‌های جدید فرصت باقی مانده است. این یعنی ممکن است در طی این چند ماه اطلاعات و اخبار بیشتری در مورد این محصولات منتشر شود و مواردی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد را تایید یا رد کنند.

در هرحال مشخصا نمی‌توان به طور کامل به این عکس جدید اطمینان کرد و بهترین کار مثل همیشه این است کمی بیشتر صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری را از این دستگاه به دست آوریم. نظر شما در مورد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس چیست؟ آیا سرانجام فبلت بعدی اپل از دوربین دوگانه بهره خواهد برد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات