چالش های فنی، عامل اصلی حذف ماژول دوربین با لنز دوگانه از آیفون 7

پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از دوستداران آیفون‌های اپل بی صبرانه در انتظار رونمایی از نسل جدید این گوشی هوشمند هستند که بنابر شایعات با قابلیت‌های جدیدی راهی بازار خواهد شد. یکی از این قابلیت‌ها بهره‌گیری از دوربین با لنز دوگانه است که حال بنابر آخرین اطلاعات فاش شده برگرفته از سخنان یکی از کارکنان فاکس‌کان، باید این قابلیت را منتفی شده خواند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بسیاری از دوستداران اپل در انتظار فرارسیدن ماه سپتامبر و رونمایی از آخرین نسل آیفون این کمپانی هستند. در ماه‌های گذشته شایعات بسیاری در مورد قابلیت‌های نسل بعدی آیفون‌های این کمپانی منتشر شده که از جمله‌ی آن می‌توان به تغییرات ظاهری در پشت گوشی و حذف شیار آنتن اشاره کرد. در کنار حذف جک هدفون، دیگر تغییری که نظر بسیاری را به خود جلب کرده بود، بهره‌گیری از ماژول دوربین مجهز به لنز دوگانه است که براساس شایعات منتشر شده تنها در نسخه‌ای از آیفون ۵.۵ اینچی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

با وجود انتشار شایعات و اخبار متعدد در این خصوص، یکی از کارکنان فاکس‌کان به این موضوع اشاره کرده که خبری از آیفون ۷ با لنز دوگانه نیست و قرار نیست چنین محصولی توسط اپل رونمایی شود. وی دلیل اصلی عدم تولید آیفون ۷ با لنز دوگانه را چالش‌های فنی خوانده و از این رو استفاده از دوربین با ماژول دوگانه در آیفون را منتفی خوانده است.

عدم استفاده از لنز دوگانه در آیفون ۷

انتشار چنین خبری در فاصله‌ی زمانی سه ماه مانده به رونمایی از آیفون را باید بزرگ‌ترین ناامیدی برای دوستداران آیفون ۷ خواند که شاید این موضوع بزرگ‌ترین عامل خرید آیفون ۷ برای آن‌ها بود.

براساس اطلاعات موجود اپل آیفون ۷ خود را به همراه تراشه‌ی A10 که از تراشه‌های LTE ساخت کوالکام و اینتل در نسخه‌های مختلف بهره می‌برد، راهی بازار خواهد کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات