تیم کوک: آیفون های جدید قابلیت هایی دارند که نمی توانید بدون آنها زندگی کنید

سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیم کوک در جدیدترین سخنرانی خود به نکات جالبی اشاره کرده که به نظر می‌رسد هدف او از بیان آنها ترغیب هر چه بیشتر کاربران برای خرید گوشی‌های آیفون است. او عنوان کرده که آیفون‌های جدید دارای قابلیت‌هایی هستند که افراد نمی‌توانند بدون آنها زندگی کنند اما در حال حاضر کسی این نیازها را احساس نمی‌کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کاهش فروش آیفون در سال جاری، اتفاقی بود که باعث نگرانی‌هایی در این شرکت شد. تیم کوک، مدیر عامل اپل تلاش می‌کند تا با ترفندهای جدیدی، سرمایه‌گذاران و وال‌استریت را قانع کند که فروش آیفون به دوران طلایی خود باز خواهد گشت. او در جدیدترین سخنرانی خود به نکاتی اشاره کرده تا بتواند کاربران را برای خرید آیفون‌های جدید مشتاق کند.

تیم کوک در برنامه‌ای در شبکه‌ی CNBC در مورد نسل بعدی آیفون که خود او آن را بسیار ویژه می‌داند این گونه صحبت کرد:

ما نوآوری‌های ویژه‌ای در دست اجرا داریم. نوآوری‌هایی که باعث می‌شود همه‌ی کاربران آیفون و دیگر گوشی‌های هوشمند برای خرید آیفون‌های جدید لحظه‌شماری کنند. ما به شما چیزهایی می‌دهیم که بدون آنها نمی‌توانید زندگی کنید. البته در حال حاضر شما نمی‌دانید که به این امکانات نیاز دارید. اما روزی به گذشته نگاه خواهید کرد و خواهید گفت که من چگونه بدون این امکانات زندگی می‌کردم؟

کوک در ادامه‌ی صحبت‌هایش این نکته را تکرار کرد که او و تیم اپل برای دیدن نوآوری‌هایی که در دست اجرا هستند، بسیار هیجان‌زده هستند. البته نمی‌توان هیچ یک از این صحبت‌ها را جدی تلقی کرد.

تلفن‌های هوشمند محصولات مهم و تاثیرگذاری در دنیای تکنولوژی هستند. کافی است به تکنولوژی‌های امروزی و گوشی‌های هوشمند نگاه کنید. در حال حاضر نیز کاربران تصور می‌کنند که بدون گوشی‌های هوشمند چگونه زندگی می‌کردند؟

این که تیم کوک از صحبت‌ها و قول‌هایی که داده منظور جدی داشته باشد، قابل تصور نیست. به نظر نمی‌رسد آیفون‌های جدید قابلیت‌های بسیار خاصی داشته باشند. طبق خبرها و شایعات منتشر شده، احتمال استفاده از دوربین دوگانه و بلندگوهای استریو در آیفون جدید بالا است و البته این دو قابلیت، قابلیت‌هایی نیستند که افراد نتوانند بدون آنها زندگی کنند و بعلاوه شرکت‌های متعددی قبل از اپل این امکانات را در اختیار کاربران گذاشته‌اند. تنها امکانی که ممکن است به صحبت‌های تیم کوک نزدیک باشد و شایعه‌ی استفاده از آن منتشر شده است، قابلیت شارژ بی‌سیم از فاصله‌ی دور است که می‌تواند تحولی در گوشی‌های هوشمند ایجاد کند.

به نظر شما چه قابلیت‌هایی در آیفون‌های جدید می‌تواند باشد که افراد بدون آنها نمی‌توانند زندگی کنند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات