مشخصات سخت افزاری آنر 8، زیباترین گوشی هواوی فاش شد

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد هواوی درصدد است تا گوشی هوشمند جدیدی از سری Honor خود را به زودی معرفی کند. طبق گفته منابع خبری این مدل زیباترین گوشی هوشمندی خواهد بود که هواوی تا به امروز ساخته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اوایل ماه جاری میلادی هواوی از گوشی هوشمند پرچمدار Honor V8 با نمایشگر بزرگ ۵.۷ اینچی و رزولوشن 2K رونمایی کرد. حالا شنیده‌ها حاکی است که هواوی بزودی گوشی هوشمند Honor 8 را که به نمایشگر کوچکتری مجهز است به عنوان مکمل Honor V8 معرفی می‌کند. گفته می‌شود آنر ۸ زیباترین گوشی ساخته شده توسط هواوی خواهد بود. منابع خبری مدعی شده‌اند که این گوشی هوشمند احتمالا ماه آینده معرفی می‌شود. منبع این شایعه هم تصویر زیر است. 

این گوشی هوشمند با کد Faraday شناخته می‌شود و در تصویر بالا دو مدل با کد‌های FRD-AL 10 و FRD-AL00‌ را مشاهده می‌کنید که تفاوت بین این دو مدل احتمالا در پشتیبانی از شبکه آن‌ها است. نکته برجسته در رابطه با این گوشی هوشمند استفاده از شیشه در هر دو سمت گوشی است. گفته می‌شود علاوه بر نمایشگر، پنل پشتی این گوشی نیز به شیشه منحنی 2.5D مجهز خواهد بود. 

از نظر مشخصات سخت افزاری نیز انتظار می‌رود که آنر ۸ هواوی به نمایشگر ۵.۲ اینچ، پردازنده Kirin 950/955 و ۴ گیگابایت رم مجهز باشد. همچنین این گوشی هوشمند از USB نوع C، شارژر بی‌سیم و اینفرارد پشتیبانی می‌کند. هواوی ماژول دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی را روی آنر ۸ خود نیز قرار می‌دهد و برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند نیز باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. 

بدون شک طی روزهای آینده اطلاعات دقیق‌تری از Honor 8 منتشر می‌شود که در زومیت به اطلاع شما خواهیم رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات