ال‌ جی K535 رویت شد: اسنپدراگون 430 و قلم استایلوس

یک‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی ۵ تلفن‌ هوشمند در سری محصولات K توسط ال‌ جی، حال به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد تا ششمین عضو این خانواده را نیز معرفی کند. بنا به اطلاعات بدست آمده این محصول از قلم استایلوس بهره خواهد برد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گویا ال‌جی قصد دارد امسال بازار را با تلفن‌های هوشمند سری K خود پُر کند. این شرکت پیش‌تر ۵ دستگاه از این سری محصولات خود را معرفی کرد؛ K4، K5، K7، K8 و K10. حالا قرار است ششمین محصول سری K نیز معرفی شود.

بنا به آنچه از سمت مرکز صدور گواهی‌های مخابرات و تجهیزات چین اعلام شده، ششمین عضو این سری محصولات LG K535 نام دارد و ممکن است در بازار با نام LG K11 یا LG K12 عرضه شود. از آنجا که این محصول جدید قطعا قدرتمندتر از K10 با شناسه مدل K410/K430 و نیز K8 با شناسه مدل K350 و سایر اعضای خانواده K است، بنابراین انتخاب نام‌ K11 یا K12 برای آن منطقی به نظر می‌رسد.

LG K535 به صورت پیش‌فرض اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو را اجرا می‌کند و برخلاف سایر محصولات سری K، مجهز به یک قلم استایلوس است. این دستگاه از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد. دوربین پشتی این گوشی‌هوشمند ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و در کنار هر دو دوربین نیز یک فلاش ال‌ای‌دی تعبیه شده است. حافظه رم پردازشی این محصول ۳ گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت اعلام شده که البته می‌توان با کارت حافظه جانبی میکرو‌اس‌دی فضای ذخیره‌سازی را گسترش داد. باتری LG K535 نیز ظرفیتی ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از نظر پردازنده نیز همانند مدل‌های پیشین خود از پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۳۰ با هشت هسته ۱.۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد. این چیپست یکی از پردازنده‌های جدید میان‌رده کوالکام است.

اندازه تلفن‌هوشمند LG K535 / K11 / K12 هم ۱۵۵ در ۷۹.۶ در ۷.۴ میلی‌متر اعلام شده و وزن آن ۱۴۶ گرم خواهد بود. این دستگاه از نظر ابعاد تقریبا شبیه به گوشی‌هوشمند LG Stylus 2 است و به نظر می‌رسد مدلی از Stylus 2 باشد که با ابعادی مشابه، امکانات و قابلیت‌های ضعیف‌تری را ارائه می‌دهد.

هنوز مشخص نشده که تلفن‌هوشمند جدید ال‌جی چه زمانی معرفی می‌شود.

نظر شما در مورد تلفن‌هوشمند معرفی نشده LG K535 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات