ZTE VR معرفی شد: هدستی با پشتیبانی از پلتفرم Day Dream

جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی‌ ZTE هم به جمع بازیگران صنعت واقعیت مجازی پیوست. این شرکت به تازگی هدست واقعیت مجازی جدید خود موسوم به ZTE VR را معرفی کرد. برای استفاده از این محصول همانند اکثر هدست‌های کنونی بازار نیاز به یک گوشی‌هوشمند خواهید داشت. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از معرفی پرچمدار Axon 7 کمپانی ZTE برای تکمیل محصولات فناوری خود هدست واقعیت مجازی جدید خود به نام ZTE VR را نیز معرفی کرد. همانطور که انتظار می‌رفت این هدست نیز همانند بیشتر محصولات واقعیت مجازی کنونی، به یک گوشی‌هوشمند نیاز دارد.

پیش از این کمپانی مورد بحث به این نکته اشاره کرده بود که تلفن‌هوشمند Axon 7 به خوبی با محصولات واقعیت مجازی کار خواهد کرد و به همین دلیل از یک صفحه‌نمایش 2K به جای یک نمایشگر 1080P  در این دستگاه استفاده کرده است. علاوه بر این، این گوشی‌هوشمند قابلیت‌های صوتی ویژه‌ای را با بلندگوهای دوگانه خود ارائه می‌دهد که این نکته در یک تجربه مناسب واقعیت مجازی کمک شایانی خواهد کرد.

هدست ZTE VR با قیمت ۷۹ دلار عرضه خواهد شد. شما می‌تواند مشخصات فنی این محصول را در زیر مشاهده کنید. یکسری از تصاویر مرتبط با این هدست نیز در ادامه قرار داده شده است.

مشخصات ZTE VR:

zte vr
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات