ویندوز 10 موبایل به قابلیت مسدود کردن پیامک و تماس ها مجهز می‌شود

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس تصاویر فاش شده از ویندوز 10 موبایل، به زودی شاهد اضافه شدن قابلیت مسدود کردن تماس یا پیامک از سوی شماره‌ای خاص در سیستم‌عامل موبایل مایکروسافت خواهیم بود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

براساس اسکرین شات فاش شده از نسخه‌ی بعدی ویندوز 10 موبایل، این سیستم‌عامل بصورت طبیعی و بدون نیاز به نصب اپلیکیشنی، امکان مسدود کردن پیامک یا تماس از سوی مخاطبی خاص را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپلیکیشنی که قرار است این کار را انجام دهد، ID & Filter نام دارد و کاربر از طریق آن می‌تواند عملیات مسدود سازی را کنترل کند.

ID & Filter

اپلیکیشن ID & Filter اطلاعاتی در باره‌ی ارسال کننده‌ی پیامک اسپم یا تماس‌های مزاحم نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به عنوان مثال اگر پیامک تبلیغاتی از سوی شرکت خاصی باشد، اطلاعات مربوط به آن شرکت را ارائه می‌کند. به کمک این اپلیکیشن حتی می‌توانید شاخه‌ی خاصی از کسب و کارها را مسدود کنید تا از سوی آن‌ها پیامک دریافت نکنید. به عنوان مثال می‌توانید شاخه‌هایی همچون تبلیغات، بنگاه‌های املاک یا تاکسی‌های و غیره را مسدود کنید.

هنوز مشخص نیست که این اپلیکیشن مایکروسافت چه زمانی برای کاربران ویندوز ۱۰ موبایل منتشر خواهد شد. ممکن است این اپلیکیشن به همراه بروز رسانی بعدی ویندوز ۱۰ موبایل ارائه شود یا مایکروسافت پیش از آن در قالب یک اپلیکیش مستقل آن را در اختیار کاربران پلتفرم موبایل خود قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات