اپل در آیفون های سال ۲۰۱۸ از نمایشگر OLED خمیده استفاده خواهد کرد

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
از دیرباز اپل گوشی‌های هوشمند آیفون‌ خود را با استفاده از نمایشگر LCD روانه‌ی بازار کرده است و در یک سال اخیر شاهد انتشار اخباری در مورد استفاده از نمایشگر OLED در نسل بعدی آیفون‌های اپل هستیم. انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۷ میلادی شاهد استفاده از پنل‌های OLED باشیم؛ حال آنکه شنیده‌ها حکایت از استفاده پنل خمیده‌ی OLED در آیفون‌های سال ۲۰۱۸ دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل همواره در گوشی‌های هوشمند خود از پنل‌های LCD استفاده کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده که برگرفته از اخبار منتشر شده در یک ساله‌ی اخیر است، آیفون در نظر دارد تا آیفون‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۷ میلادی را همراه با نمایشگر OLED راهی بازار کند؛ حال آنکه تغییرات در نسل‌های بعدی آیفون تنها به استفاده از پنل OLED محدود نشده و براساس شایعه‌ی جدید منتشر شده، شاهد استفاده از پنل OLED خمیده در آیفون‌های سال ۲۰۱۸ خواهیم بود.

اطلاعات برگرفته از رسانه‌های کره‌ای نشان از این دارد که اپل در سال ۲۰۱۸ آیفون‌های خود را همراه با نماشگر خمیده‌ی OLED راهی بازار خواهد کرد. استفاده از نمایشگر‌های خمیده‌ی OLED را باید جهش بزرگی در فرآیند تولید گوشی‌های هوشمند توسط اپل بدانیم. سامسونگ بسیار پیش‌تر از اپل اقدام به استفاده از نمایشگر‌های OLED خمیده در گوشی‌های هوشمندش کرده که اتفاقا این موضوع از جانب کاربران نیز با استقبال روبرو شده است؛ چراکه آمار‌های منتشر شده نشان از فروش بیشتر گلکسی اس ۷ اج در مقایسه با گلکسی اس ۷ دارد. سال گذشته‌ی نیز تقاضا برای گلکسی اس ۶ اج سامسونگ بسیار بیشتر از گلکسی اس ۶ بود.

البته پیش از این نیز اخباری در خصوص استفاده از نمایشگر خمیده در آیفون‌های اپل به گوش رسیده بود و با توجه به اطلاعات موجود و شایعه‌ی جدید منتشر شده، انتظار نمی‌رود اپل در محصول خود از سیاستی شبیه سامسونگ پیروی کرده و خمیدگی موجود در گوشی هوشمند این کمپانی بسیار محتاطانه‌تر بوده و نامحسوس خواهد بود.

البته هنوز راه درازی تا سال ۲۰۱۸ باقی است و نمی‌توان از هم اکنون در مورد استفاده یا عدم استفاده از نمایشگر خمیده در نسل بعدی آیفون‌های اپل اظهار نظر کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات