گوشی تاشو سامسونگ با نام گلکسی ایکس با رزولوشن 4K سال 2017 معرفی می شود

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ هر سال چندین تلفن‌هوشمند پرچمدار را معرفی و روانه بازارها می‌کند. بر اساس اعلام وب‌سایت معتبر SamMobile این کمپانی ظاهرا قصد دارد در سال آینده، پنج مدل تلفن‌های هوشمند پرچمدار را معرفی کند که یکی از آن‌ها یک گوشی تاشو است. در ادامه مطلب بازومیت همراه باشید.
تبلیغات

پیش از آنکه هواداران برند سامسونگ در مورد تلفن‌های هوشمند پرچمدار سال آینده این کمپانی فکر کنند، در سال جاری فقط یک پرچمدار دیگر باقی مانده که هنوز توسط این غول کره‌ای معرفی نشده و بسیاری از افراد در انتظار معرفی آن هستند. گلکسی نوت ۶ چند ماه دیگر معرفی خواهد شد و سپس باید زمان نسبتا طولانی را صبر کنیم تا در سال آینده شاهد عرضه پرچمداران جدید این شرکت باشیم. ظاهرا سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۱۷ پنج تلفن‌هوشمند پرچمدار را روانه بازار کند.

این پنج گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ اج، گلکسی نوت ۷، گلکسی نوت ۷ اج و نیز گلکسی X هستند. چهار مدل اول با صفحه‌نمایش‌های Super AMOLED و رزولوشن 2.5K همراه خواهند بود و چینش پیکسلی نمایشگر آن‌ها نیز RBG است. انتظار می‌رود Galaxy X تلفن‌هوشمند منعطف سامسونگ باشد و احتمالا رزولوشن صفحه‌نمایش آن 4K خواهد بود. علاوه بر این نمایشگر گلکسی اکس از چینش PenTile بهره می‌برد.

حدودا یک سال پیش گزارشاتی منشتر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار بر روی پروژه‌ای به نام Project Valley است که این پروژه در واقع یک گوشی‌هوشمند تاشو اعلام شده بود. حالا بر اساس اطلاعات جدید به دست آمده از کره‌جنوبی، اعلام شده که این محصول نهایتا در سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شود. گفته شده که گلکسی X را می‌توان همانند کیف‌های جیبی از وسط تا کرد که این ویژگی باعث می‌شود براحتی بتوان آن را در جیب جای داد. سامسونگ پیش‌ از این نیز چندین پتنت مختلف را برای تکنولوژی‌های مرتبط با صفحه‌نمایش‌های تاشو به ثبت رسانده، بنابراین تولید چنین محصولی چندان هم دور از انتظار نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات