گارانتی تعویض نمایشگر برای مشتریانی که گلکسی اس 7 را در بهار خرید می‌کنند

سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
ساعاتی پیش مراسم رونمایی از گلکسی اس 7 در ایران و با حضور خبرنگاران برگزار شد و سامسونگ ضمن معرفی پرچمداران جدید خود از سرویس و خدمات پس از فروش ویژه برای این گوشی‌ها خبر داد.
تبلیغات

بام سک هنگ، مدیرعامل جدید سامسونگِ ایران، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران گفت: «ما باور داریم که می‌توانیم زندگی مشتریان را وارد فاز جدیدی کنیم. سامسونگ با ارائه استانداردهای جدید در زمینه طراحی و بازده خود را از رقبا جدا می‌کند.»

وی از بابت معرفی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در ایران ابزار خوشحالی کرد و گفت: «ایران یکی از بازارهای مهم برای ما است و تلفن‌های سامسونگ انتخاب اول ایرانیان است.»

جعفریه سامسونگ

در ادامه علی جعفریه مدیر بخش موبایل سامسونگ اطلاعاتی را در باره‌ی سرویس‌های اختصاصی این شرکت برای کاربران ایرانی ارائه کرد: «سامسونگ به عنوان رهبر در بازار، مسئولیت‌های خاصی بر عهده دارد که صرفا به ارائه‌ی محصول به بازار ایران محدود نمی‌شود. ما به دنبال ارائه‌ی یک تجربه‌ی کامل برای مصرف‌کنندگان هستیم. مردم انتظار دارند استاندارد فراتر از استانداردهای بازار ایران در اختیارشان قرار داده شود. برای گلکسی اس 7 ما بسته‌ی خدمات جدیدی را به کاربران ایرانی ارائه خواهیم کرد.»

Galaxy S7

بسته‌ی خدمات ویژه سامسونگ یا بسته‌ی VIP، شامل دو بخش است.

مشتریان گلکسی اس ۷ که تا پایان فصل بهار نسبت به خرید گوشی خود کنند، از گارانتی تعویض نمایشگر در صورت شکسته شدن برخوردار خواهند شد. به این ترتیب کاربران می‌توانند بدون دغدغه از گوشی خود استفاده کنند و نگران افتادن گوشی و آسیب دیدن صفحه‌ نمایش آن نباشند. وی البته اعلام کرد که مبلغی در حد چند ده هزار تومان از مشتری اخذ خواهد شد که بسیار کمتر از مبلغ بیش از یک میلیون تومان تعویض نمایشگر است. 

سرویس دیگر سامسونگ برای مشتریان ایرانی، ارائه‌ی خدمات اکسپرس در شهرهای تهران مشهد و اصفهان است. اگر گوشی‌ مشتریان این شهرها با هر گونه مشکلی روبرو شود، مصرف کننده می‌تواند با مرکز خدمات سامسونگ تماس بگیرد تا گوشی درب منزل کاربر دریافت شده و پس از رفع مشکل درب منزل وی تحویل داده شود. 

گلکسی اس 7 ایران

جعفریه هدف از این سرویس‌ها را در استفاده‌ی مشتری از محصولات سامسونگ بدون هیچ دغدغه‌ای اعلام کرد. 

در ادمه مدیران محصول موبایل سامسونگ به معرفی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج پرداختند. اگر مایل هستید در باره‌ی گوشی‌های جدید سامسونگ بیشتر بدانید به صفحه‌ی گلکسی اس 7 یا بررسی تخصصی زومیت از گلکسی اس 7 اج مراجعه کنید.

قیمت گلکسی اس 7 با گارانتی ۱۸ ماهه حدود ۲٫۴ میلیون تومان و قیمت گلکسی اس 7 اج حدود ۲.۹ میلیون تومان است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات