پژو 3008 فیس‌لیفت در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد

جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
پژو نسخه‌ی فیس‌لیفت شده مدل 3008 را با خود به نمایشگاه خودرو پکن 2016 آورده است. این خودرو در چهره و تجهیزات بروزرسانی‌های زیادی را تجربه کرده است. با ما در زومیت همراه باشید تا نگاهی به جزئیات کراس‌اوور پژو داشه باشیم.
تبلیغات

پژو ۳۰۰۸ فیس لیفت شده ممکن است نسخه مورد انتظار خیلی‌ها نباشد ولی اهمیتی که این خودرو از اهمیت زیادی برای پژو در بازار چین برخوردار است. در همین راستا نیز خودروساز بزرگ فرانسه نمونه‌ی بروزرسانی جدید شاسی‌بلند خود را به در پکن در معرض نمایش عموم قرار داد.

در طراحی جلو و عقب ۳۰۰۸ بهینه‌سازی‌هایی صورت گرفته که باعث زیباتر شدن نمای این خودرو شده و در داخل کابین نیز بروزرسانی‌های انجام شده است. با این حال بهبود‌های ظاهری ۳۰۰۸، بسیار اندک هستند.تغییرات صورت‌ گرفته برای ادامه‌ی موفقیت پژو با فروش بیش از ۲۰۰ هزار خودروی ۳۰۰۸ در چین انجام شده است.

بیش از آن که پژو در فیس‌لیفت ۳۰۰۸ زیبایی را مد نظر داشته باشد، به تعبیه‌ی سیستم‌های ایمنی و کمکی راننده پرداخته است. در فیس‌لیفت شاسی‌بلند پژو می‌توان به سیستم‌هایی اعم از سیستم هشدار برخورد، ترمز کمکی و سیستم Visio-Park II که دید ۳۶۰ درجه اطراف خودرو را فراهم می‌کند (کاربرد این سیستم بیشتر در هنگام پارک کرد خودرو است که راننده نیاز به دید بیشتری دارد) اشاره کد. این خودرو توسط پژو و دانگ فنگ (Dongfeng) چین تولید و عرضه خواهد شد. البته پژو در حال حاضر مشغول کار بر روی نسل جدید این کراس‌اوور برای عرضه در بازار‌ اروپا است. ۳۰۰۸ کنونی در طراحی بدنه شباهت‌هایی به خودروهای کلاس چندمنظوره یا MPV دارد. انتظار می‌رود در معرفی نسل جدید این خصوصیات ظاهری جای خود را به بدنه‌ای مشابه با یک کراس‌اوور تمام عیار بدهند.

نسل آتی ۳۰۰۸ از برخی خطوط بدنه‌ی ۳۰۸ و هم‌چنین از پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی که هم اکنون در سدان کامپکت پژو استفاده می‌شوند، بهره خواهد برد. در ابتدا انتظار می‌رود که مدل دیفرانسیل جلو پژو ۳۰۰۸ معرفی شود و مدل دو دیفرانسیل هیبریدی (از نوع Plug in hybrid که قابلیت شارژ کردن باطریها با اتصال به برق وجود دارد) آن نیز پس از مدتی به بازار عرضه شود. هم‌چنین نسل جدید ۳۰۰۸ از طراحی متفاوت کابین و داشبورد کاملا جدیدی بهره خواهد برد و در کنار آن از جدیدترین تکنولوژی تعاملی و سیستم اطلاعات و سرگرمی استفاده خواهد کرد. با این که هنوز تاریخ رسمی معرفی مدل جدید ۳۰۰۸ اعلام نشده است ولی می‌توان حدس زد که رونمایی از این کراس‌اوور برای نمایشگاه خودروی پاریس برنامه‌ریزی شده باشد.

فیس‌لیفت پژو ۳۰۰۸ با قیمت پایه‌ی ۲۰۸۰۰ یورو به فروش می‌رسد.

پژو 3008
پژو 3008
پژو 3008
پژو 3008
پژو 3008

برای مشاهده‌ی تمامی مطالب مرتبط با این رویداد مهم به صفحه‌ی نمایشگاه خودروی پکن 2016 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات