قاب جدید موتو جی 4 رویت شد: دکمه مربعی هوم و قرارگیری فلش در زیر دوربین

پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تلفن هوشمند موتو جی 4 نسل جدید تلفن‌های هوشمند سری موتو جی خواهد بود که حالا با توجه به تصاویری که از قاب این محصول منتشر شده، یکسری از مشخصات آن هم بدست آمده است. از جمله اطلاعاتی که در مورد این گوشی تاکنون مشخص شده، دکمه مربعی هوم و قرار گیری فلش در زیر دوربین است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امروز تصاویری از قاب تلفن هوشمند معرفی نشده موتو جی ۴ منتشر شده که با توجه به این عکس‌ها برخی از مشخصات مرتبط به طراحی که پیش‌تر از این دستگاه لو رفته‌ بود تایید می‌شود.

اما بر طبق این تصاویر چه مشخصاتی را از Moto G4 می‌توانیم بدست آوریم؟ قبل از هر چیز به نظر می‌رسد شرکت سازنده این محصول تصمیم گرفته تا دکمه فیزیکی هوم را به شکل مربع تولید کند. مشخصاتی که پیش از این از گوشی مورد بحث لو رفته بود نیز چنین طرحی را تایید می‌کردند، بنابراین مربعی بودن این دکمه چندان باعث تعجب نیست. دیگر موردی که بر اساس این قاب‌ها می‌توان دریافت شکل پشت دستگاه است. معمولا اکثر تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند ترجیح می‌دهند تا دوربین و فلش آن را به صورت افقی در پشت آن قرار دهند. اما حالا این بار موتورولا تصمیم گرفته تا فلش را به صورت عمودی در زیر دوربین جای دهد. همچنین با نگاهی به تصاویر این قاب‌ها بنظر می‌آید که دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در سمت راست دستگاه قرار داشته باشند. جک هدفون هم در مرکز لبه بالای گوشی قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات