زد تی ای گوشی Axon 2 را معرفی می‌کند؛ اسنپدراگون 820 و دوربین 20 مگاپیکسلی

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت زد تی ای به زودی گوشی  Axon 2 را راهی بازار می‌کند. بر اساس اطلاعاتی که درباره‌ی این محصول منتشر شده،  دوربین اصلی آن ۲۰ مگاپیکسلی است و در پشت آن سنسور اثر انگشت وجود دارد. پردازنده بکار گرفته شده در این مدل جدید نیز اسنپدراگون 820 است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

فهمیدن تفاوت‌های بین نسل اول ZTE Axon، مدل Axon Pro، Elite و نیز مدل Max بسیار سخت است و برای دریافتن این تفاوت‌ها باید محصولات یاد شده حتما در کنار یکدیگر قرار بگیرند و با دقت به آن‌ها توجه کرد. اما حالا خبری منتشر شده حاکی از  آنکه این محصولات فقط یک مدل جدید خواهند داشت.

درحالیکه سخت است بخواهیم هم‌اکنون از طراحی محصول جدید زدتی‌ای بگوییم، اما بنظر می‌آید شکل و شمایل مدل اولیه در آن بخوبی دیده می‌شود. سنسور اثر انگشت در این گوشی هوشمند جدید نیز در پشت دستگاه جای گرفته و دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی قبلی حالا با یک دوربین تکی ۲۰ مگاپیکسلی جابجا شده است. از نظر مشخصات فنی نیز، شاهد بروزرسانی‌هایی در این دستگاه جدید هستیم.

پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ که مجهز به ۴ هسته پردازشی Kryo است، و پردازنده گرافیکی Adreno 530 به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی، مشخصات فنی احتمالی مدل جدید گوشی مورد اشاره خواهند بود. همچنین گفته شده یکسری بهینه سازی نرم‌افزاری در محصول یاد شده صورت گرفته که بر اساس گزارش‌ها با این تغییرات رکورد بنچمارک معروف آنتوتو را نسبت به مدل‌های اولیه شکسته است.

مدل تلفن هوشمند مورد بحث A2017 بوده و ظاهرا زمان زیادی تا معرفی رسمی آن نمانده چراکه مشخصات این محصول به تازگی در وب سایت TENAA نیز رویت شده است.

دوربین ۲۰ مگاپیکسلی پشتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی جلویی از جمله مشخصات این گوشی هوشمند هستند و همانطور که گفته شد ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی برای آن در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی ذخیره سازی تلفن هوشمند مورد اشاره نیز ۶۴ گیگابایت اعلام شده و نیز قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی را برای گسترش این حافظه دارد. صفحه نمایش گوشی یاد شده ۵.۵ اینچی بوده و بر طبق شنیده‌ها ZTE Axon 2 قرار است یک باتری بزرگتر با ظرفیت ۳۱۴۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد که نسبت به نسل پیشین این گوشی کمی افزایش داشته است. لازم به ذکر است کیفیت صفحه نمایش این دستگاه نیز ‌QHD خواهد بود.

با توجه به اینکه مدل SD820 ضخامتی ۹.۸ میلی‌متری داشته و ۱۷۵ گرم هم وزن دارد، نمی‌توان آن را چندان باریک یا سبک دانست ولی همین مشخصات نیز خوب ارزیابی می‌شوند. به زودی مشخصات دیگری از جمله تاریخ و قیمت این محصول جدید اعلام خواهد شد.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات