قیمت بنزین در سال ۹۵ گران نمی‌شود

شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
یک فرد آگاه و نزدیک به دولت اعلام کرده است که دولت هیچ برنامه‌ایی برای افزایش قیمت بنزین در سال ۱۳۹۵ شمسی ندارد. به گفته‌ی وی قیمت بنزین در سال ۹۵ گران نخواهد شد و خبرهای افزایش قیمت بنزین در سال جدید، گمانه زنی رسانه‌ها است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

هر چند در ۲۰ روز گذشته شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت خودرو در سال ۹۵ در رسانه‌های رسمی و غیررسمی منتشر شده، اما یکی از افراد آگاه در این زمینه خبرهای موجود را رد کرده است.

این فرد اعلام کرده که افزایش قیمت بنزین در لایحه‌ی بودجه سال ۱۳۹۵ دیده نشده و اخباری که در خصوص افزایش قیمت بنزین در سال ۹۵ مطرح می‌شود تنها گمانه زنی است و وزارت نفت طرحی برای افزایش قیمت این حامل انرژی ندارد.

وی اعلام کرد: «در لایحه بودجه مانند سال گذشته تنها افزایش ۵ درصدی قیمت حامل‌های انرژی دیده شده است که به احتمال زیاد این بند  از لایحه را مانند سال گذشته از بخش‌های دیگر جبران خواهد کرد.»

به گفته این فرد آگاه، اگر دولت به دنبال افزایش قیمت بنزین بود باید درآمد آن در بودجه مشاهده می‌شد که این اتفاق رخ نداده است.

برخی از کارشناسان اعتقاد دارند با توجه به کاهش نرخ نفت در دو سال گذشته قیمت بنزین نه تنها نباید افزایش پیدا کند بلکه باید کاهش یابد.

نظر شما چیست؟ آیا بنزین گران می‌شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات