نسل جدید مک بوک‌ ۱۲ اینچی اپل با بروزرسانی سخت افزاری و اضافه شدن رنگ رزگلد معرفی شد

سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
اپل در جریان کنفرانس Spring Forward سال گذشته‌ی خود، مک بوک‌های ۱۲ اینچی خود را که شاخص‌ترین ویژگی آن بهره‌گیری از یک درگاه USB نوع C بود رونمایی کرد. حال امروز کاپرتینویی‌ها، سری محصولات مک بوک خود را با قدرت بیشتر و عمر باتری بالاتر در طیف رنگ متنوع‌تری که شامل رزگلد نیز می‌شود، معرفی کرده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساعاتی پیش اپل نسل جدید مک بوک‌های ۱۲ اینچی خود را رونمایی کرد. با توجه به اینکه بیش از یک سال از زمان عرضه‌‌ی نسل اول این محصولات می‌گذرد، از این‌رو رونمایی از نسل جدید این محصول زیبا، چندان دور از انتظار نبود. مک‌بوک‌های جدید ۱۲ اینچی هم از نظر قدرت پردازشی و هم از نظر عمر باتری در مقایسه با نسل‌های پیشین پیشرفت‌هایی را به خود دیده‌اند. از جمله‌ی تغییرات و بهبود‌های صورت گرفته در این لپ‌تاپ‌ها می‌توان به بهره‌گیری از نسل ششم پردازنده‌های سری Core M اپل اشاره کرد. در کنار استفاده از پردازنده‌ی جدید اینتل، پردازنده‌ی گرافیکی Intel HD نیز بروز شده که نتیجه‌ی آن بهبود ۲۵ درصدی عملکرد پردازش گرافیکی در این لپ‌تاپ‌های جدید است. همچنین باید به بهبود عمر باتری در کنار سرعت بهتر انتقال اطلاعات به موجب استفاده از حافظه‌ی فلش سریع‌تر اشاره کرد. اپل اعلام کرده که با استفاده از این لپ‌تاپ می‌توان تا ۱۰ ساعت در اینترنت به وب‌گردی پرداخته و تا ۱۱ ساعت نیز به مشاهده‌ی ویدیو پرداخت. البته در صورتی که به دنبال لپ‌تاپی هستید که درگاه‌های زیادی را در اختیارتان قرار دهد، پس باید به سراغ گزینه‌ی دیگری رفته یا از پورت‌های موجود در بازار استفاده کنید.

اپل مک‌بوک‌های جدید خود را از امروز در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، خاکستری و رزگلد عرضه می‌کند. قیمت این سری از محصولات به ترتیب برای نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی Core M-3 با فرکانس ۱.۱ گیگاهرتزی و حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی ۱۲۹۹ دلار و برای نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی Core M-5 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتزی و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی، بیش از ۱۵۹۹ دلار تعیین شده است. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که اپل استفاده از حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی را به یک استاندارد در مک‌بوک ایرهای خود تبدیل کرده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات