چگونه با ارسال پیامک انبوه به کسب و کار خود رونق دهیم

شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
چرا از بین پیامک‌های بسیاری که برایمان می‌آید تنها درصد کمی می‌توانند توجه ما را جلب کنند؟ پیامک تبلیغاتی از جمله تبلیغاتی است که همه آن را می خوانند، ولی متاسفانه در چند سال اخیر هر روز شاهد دریافت پیامک‌های تبلیغاتی هستیم که به هیچ وجه ارتباطی با ما ندارد. اما چطور است که برخی از پیامک‌ها هم برایمان جلب توجه می‌کند و در همان لحظه یا در زمان مورد نیاز از خدماتی که معرفی شده استفاده می‌کنیم؟
تبلیغات

رمز اول موفقیت و بهبود کسب و کار با ارسال پیامک تبلیغاتی، در ارسال هدفنمد آن است

 حتما لازم است دقیقا افراد مخاطب و جامعه هدف خود را با دقت مشخص کنید، و بدانید که مثلا خدمات و محصولات شما بیشتر برای آقایان مناسب است یا بانوان و همچنین سن آنها را مشخص کنید؛ بدانید بیشتر در چه منطقه یا شهری سکونت دارند و شغل‌شان چیست. بسیار مهم است که با شناخت کامل نسبت به مخاطبان خود بدانید چه زمانی برای ارسال پیامک انبوه بهتر است.

رمز دوم انتخاب درست پنل ارسال اس ام اس تبلیغاتی است

همانطور که میدانید تعداد پنل‌های ارسال پیامک بسیار زیاد است و متاسفانه بسیاری از آنها چندان معتبر نیستند؛ امکانات و کیفیت ارسال مناسبی هم ندارند یا تعرفه قیمت بالا دارند که همه‌ی این موارد مانع موفقیت شما می‌شود.

در این مقاله یکی از بهترین مجموعه‌های ارسال پیامک تبلیغاتی را به شما معرفی میکنیم که رمز موفقیت شما در کسب و کارتان خواهد بود؛ زیرا همه‌ی امکانات لازم برای ارسال اس‌ام‌اس هدفمند را دارد، شرکت معتبری است و حتی تعرفه‌ی قیمت بسیار مناسبی دارد. از جمله فاکتورهای مهم در این سامانه‌ی پیامک انبوه: امکانات سامانه، بانک شماره‌های کامل، تعرفه پیامک، پشتیبانی و بروز بودن است.

 پنل اس ام اس نیازپرداز (niazpardaz.com/sms)

پنل اس‌ ام  اس

پنل اس‌ام‌اس نیازپرداز نرم‌افزاری تحت وب، آنلاین با ساختاری ساده و کارآمد مشابه محیط ایمیل‌تان است؛ برخلاف دستگاه‌های ارسال پیامک، نیاز به مودم، سیم کارت و سخت‌افزار ندارد و در هر زمان و مکانی قابل دسترسی و استفاده است سرعت ارسال پیامک‌ها در پنل های تحت وب چند صد برابر دستگاه‌های ارسال پیامک است و از قابلیت اطمینان بسیار بالایی برخوردار هستند؛ با بهره‌گیری از قابلیت ارسال زمان‌دار نیازی به اتصال به اینترنت در زمان ارسال نیست. از جمله امکانات سامانه‌ی پیام کوتاه نیازپرداز ارسال منطقه‌ای، صنفی، شهری، کد پستی، هوشمند، متناظر، منشی پیامک، نظرسنجی و مسابقه است.

پنل اس ام اس

دلایل متمایز بودن پنل اس ام اس نیازپرداز:

  • جامع‌ترین بانک مشاغل و اصناف، کدپستی، شهری و منطقه‌ای
  • ارسال شهری، شغلی، کد پستی و آنتهای موبایل (BTS)
  • کاهش تعرفه کلیه‌ی خطوط برای کاربران و نماینده‌ها تا ۵۰ درصد
  • امکان تفکیک جنسی و سنی
  • پشتیبانی شیفت شب و روزهای تعطیل
  • گزارش تحویل دقیق وضعیت پیامک‌ها

اگر ما بتوانیم ابتدا از دید دریافت‌کنندگان پیامک تبلیغاتی موضوع را بررسی کنیم و سپس برای رونق کسب و کار خود، رموز موفقیت را بدرستی بکار بگیریم، می‌توانیم هم رضایت مخاطبان خود را جلب کنیم و هم به کسب و کار خود توسعه دهیم و روز به روز به مشتریان بیشتری خدمات خود را ارائه کنیم و درنهایت از درآمد بیشتر لذت ببریم.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات