شماره مدل گلکسی نوت 6 در مناطق مختلف فاش شد

جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که این روزها گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نگاه‌های زیادی را به سمت خود جلب کرده‌اند، شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ از سری گلکسی نوت آغاز شده است. امروز فهرستی از شماره مدل‌های گلکسی نوت ۶ در مناطق مختلف از جمله اروپا منتشر شده است.
تبلیغات

کمپانی سامسونگ چندین سال است که علاوه بر معرفی پرچمداران سری S از پرچمدار دیگری به نام گلکسی نوت رونمایی می‌کند که این بار نوبت به گلکسی نوت ۶ رسیده است. در شایعات اولیه اعلام شده فبلت جدید کره‌ای‌ها به رم ۶ گیگابایتی و اندروید N مجهر خواهد شد. امروز فهرستی از شماره‌ مدل‌های گلکسی نوت ۶ در مناطق مختلف از جمله اروپا فاش شده است.

گلکسی نوت ۶ با کد Grace شناخته می‌شود که در کنار آن شماره مدل نیز ذکر شده است. با این وجود فهرست زیر شامل دو نکته‌ی جذاب است. اول اینکه با توجه به شماره مدل نوت ۶ در انتهای این فهرست، به نظر می‌رسد این دستگاه در اروپا نیز عرضه خواهد شد. نکته‌ی دوم این است که به نظر می‌رسد سامسونگ برای تمامی اپراتورهای آمریکا از یک شماره مدل ثابت استفاده کرده است.

شماره مدل گلکسی نوت 6

از زمان معرفی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، به نظر می‌رسد این غول کره‌ای به دنبال ساده‌‌سازی است و از شماره مدل یکسان برای اکثر نسخه‌های آنلاک‌ استفاده می‌کند و این روش در نوت ۶ نیز تکرار خواهد شد.

استفاده از شماره مدل مشابه در بازارهای مختلف بدین معنی است که سامسونگ می‌خواهد به جای اینکه مدت‌ها مشتریان خود را منتظر بگذارد، بروزرسانی‌ها را سریع‌تر از گذشته انجام دهد. حتما از سیاست‌های نرم‌افزاری سامسونگ با خبر هستید ولی به نظر می‌رسد در سال جاری شرایط کمی متفاوت شده است. در همان هفته‌ی اول، اولین بروزرسانی مهم برای نسخه‌های تک سیم و دو سیم کارت گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در مناطق مختلف دنیا منتشر شد.

همچنین گفته می‌شود نسخه‌ی دو سیم کارت گلکسی نوت ۶ نیز در برخی بازارها به فروش خواهد رسید. به نظر می‌رسد این فبلت گواهی‌نامه‌ی IP68 را برای قابلیت ضد آب و ضد گردوغبار بودن اخذ خواهد کرد. همچنین در برخی شایعات گفته شده نوت ۶ سامسونگ به اسکنر عنبیه و پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۳ مجهز خواهد شد.

با اینکه هنوز مشخص نیست برخی از این شایعات تا چه اندازه صحت دارد، ولی پر واضح است که با توجه به عملکرد نوت ۵، باید انتظار یک محصول فوق‌العاده را از نوت ۶ داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی نوت 6 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات