۱۰ گوشی هوشمند پرقدرت از نظر بنچمارک انتوتو در سه‌ماهه اول ۲۰۱۶

دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید بنچمارک‌های مختلفی وجود دارند که قدرت و توان گوشی‌های هوشمند را از جوانب مختلف بررسی می‌کنند. Antutu یکی از این بنچمارک‌ها بوده که حالا 10 گوشی هوشمند برتر از نظر قدرت پردازشی را در سه ماهه اولیه سال 2016 معرفی کرده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

بنچمارک آنتوتو حالا در تمام پلتفرم‌ها در دسترس بوده و گوشی‌های هوشمند مختلف همیشه توسط آن بررسی می‌شوند. حالا با بررسی میلیون‌ها تلفن هوشمندی که هر روز توسط این بنچمارک مورد آزمایش قرار می‌گیرند، آماری منتشر شده که در آن سریع‌ترین دستگاه‌ها معرفی شده‌اند. در رتبه بندی سال ۲۰۱۵ تلفن هوشمند آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس با پردازنده A9 توانستند جلو‌تر از رقبا  قرار گرفته و لقب سریع‌ترین تلفن‌های هوشمند دنیا را از آن خود کنند، اما حالا در سال میلادی جدید، و در نیمه نخست سال، این رتبه بندی شاهد تغییراتی بوده است.

antutu 2016 q1 fastest smartphones

حالا دو پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ معرفی شده‌اند که به لطف استفاده از آن‌ها نیازی نیست بگوییم که تا چه حد می‌توانند در نتایج بنچمارک AnTuTu تاثیر گذار باشند. ممکن است تصور کنید تلفن هوشمند پرچمدار کنونی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، در بالاترین جایگاه رتبه بندی سه ماهه ابتدایی سال میلادی جاری قرار بگیرند، اما این محصولات در واقع رتبه دوم را به دست آورده‌اند. جالب است که در رتبه بندی جدید یاد شده تلفن هوشمند Mi 5 توانسته رتبه نخست را از آن خود کند و لقب سریع‌ترین گوشی هوشمند را در بازه زمانی مورد اشاره به دست آورد.

اما ممکن است نام Mi 5 برای بسیاری از افراد نا آشنا باشد یا اگر نام این محصول را هم شنیده باشید احتمال دارد مشخصات آن را ندانید. این دستگاه مجهز به صفحه نمایشی ۵ اینچی بوده و رزولوشن ۱۰۸۰p را ارائه می‌کند و همین عامل می‌تواند تا حدی توضیح دهد که چرا این محصول با چنین صفحه نمایشی برتر از دستگاه‌هایی مانند گلکسی اس ۷ با صفحه نمایش‌های QHD عمل کرده است.مقام سوم نیز به آیفون ۶ اس با چیپ A9 رسیده ولی تفاوت بین گلکسی اس ۷ و پرچمدار اپل، بسیار ناچیز است.

شما در اینباره چه نظری دارید؟ به نظر شما چرا در این لیست بر خلاف انتظارها، یک تلفن هوشمند چینی توانسته جایگاه اول را از آن خود کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات