کدام تراشه از دید انتوتو بهترین است؛ اسنپدراگون 820 یا A9 اپل

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
سایت انتوتو به تازگی لیستی را منتشر کرده است که در آن شاهد رده‌بندی‌ پردازنده‌های مختلف از حیث امیتاز کسب شده در نرم‌افزار بنچمارک این شرکت هستیم. در ادامه به مرور این رده‌بندی خواهیم پرداخت.
تبلیغات

انتوتو لیست جدیدی در وبسایت خود منتشر و امتیارات دهی پردازنده‌ی برتر را در این لیست ثبت کرده است. همان طور که در لیست می‌بینید پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ با کسب امتیار ۱۳۶۳۸۳ در صدر جا گرفته است.

جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام توانسته از پردازنده‌ی ای ۹ اپل پیشی بگیرد. پردازنده‌ی ای ۹ اپل توانسته ۱۳۲۶۵۷ امتیاز کسب کند. بعد از ای ۹، پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ که در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج شاهد حضور آن هستیم، با امتیاز ۱۲۹۸۶۵ قرار گرفته است.

انتوتو

نکته‌ی جالب، عملکرد بسیار خوب پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ است که توانسته با اختلاف بسیار کم پایین‌تر از اسنپدراگون ۸۱۰ و بالاتر از اسنپدراگون ۸۰۸ در جایگاه هفتم قرار بگیرد.

انتوتو

از لحاظ عملکرد پردازنده‌ی گرافیکی همان طور که می‌بینید آدرنو ۵۳۰ با اختلاف فاحش نسبت به پردازنده‌ی PowerVR GT7600 موجود در A9 در جایگاه اول قرار گرفته است. بعد از پردازنده‌ی گرافیکی ای ۹ شاهد حضور پردازنده‌ی Mali-T880 MP12 موجود در پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ هستیم. این سه پردازنده‌ به ترتیب امتیازهای ۵۵۰۹۸، ۳۹۱۰۴ و ۳۷۵۴۵ را در تست بنچمارک انتوتو کسب کرده‌اند.

انتوتو مدعی است امتیازات ثبت شده پس از آزمایش‌های متعدد و به صورت میانگین این تست‌ها ثبت شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات