قیمت گلکسی اس 7 با گارانتی در ایران: شروع از ۲ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان

دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
قیمت گلکسی اس 7 با گارانتی در ایران مشخص شد. گلکسی اس 7 تک سیم کارت با قیمت ۲ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان، گلکسی اس 7 دو سیم کارت با قیمت ۲ میلیون و ۷۰۹ میلیون تومان و گلکسی اس 7 اج دو سیم کارت با قیمت ۳ میلیون و ۱۶۱ هزار تومان توسط مایکروتل پلاس نماینده رسمی سامسونگ در ایران به فروش می‌رسد. رونمایی رسمی از این گوشی در بازار ایران از روز ۱۷ فروردین آغاز می‌شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

فروش گلکسی اس ۷ قبل از عید به صورت غیر رسمی در بازار ایران آغاز شد و هم اکنون با قیمت ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازارهای مختلف موبایل البته بدون گارانتی در سراسر کشور به فروش می‌رسد.

بنا به دعوت‌نامه رسمی سامسونگ که برای زومیت ارسال شده، قرار است مراسم رونمایی و عرضه‌ی رسمی این محصول در ایران روز ۱۷ فروردین ۹۵ با حضور خبرنگاران برگزار شود. 

اگر چه پارس مایکروتل نماینده‌ی رسمی سامسونگ در ایران در وبسایت خود، اقدام به فروش گلکسی اس ۷ تک سیم و دو سیم و گلکسی اس ۷ اج دو سیم کرده است.  گلکسی اس ۷ تک سیم کارت با قیمت ۲ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان، گلکسی اس ۷ دو سیم کارت با قیمت ۲ میلیون و ۷۰۹ میلیون تومان و گلکسی اس ۷ اج دو سیم کارت با قیمت ۳ میلیون و ۱۶۱ هزار تومان توسط مایکروتل پلاس به فروش می‌رسد.

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در ایران دارای پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ به همراه ۴ گیگابایت رم هستند. هر دو گوشی دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی هستند و تفاوت آن‌ها تنها در ابعاد صفحه‌نمایش و البته لبه‌های خمیده‌ی نسخه‌ی اج است. گلکسی اس ۷ دارای صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی QHD  و گلکسی اس ۷ اج نیز دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با همان رزولوشن است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 7مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات