هواوی پی 9 لایت و فاش شدن مشخصات فنی قبل از مراسم روز ۱۸ فروردین

چهارشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که شایعات زیادی در خصوص کنفرانس هواوی در روز ۱۸ فروردین ماه منتشر شده، به نظر می‌رسد این اخبار رنگ واقعیت به خود گرفته است. اطلاعات جدیدی توسط منبع معتبر از نسخه‌ی لایت پرچمدار هواوی با نام پی 9 لایت فاش شده که حقایقی در مورد آن را مشخص می‌کند.
تبلیغات

هواوی کنفرانس معرفی پی 9 را در روز ۱۸ فروردین برگزار خواهد کرد. کنفرانسی که ممکن است در آن شاهد معرفی گوشی‌های دیگری نیز باشیم. حال منبع موثقی اطلاعاتی در مورد نسخه‌ی ضعیف‌تر پی ۹ در اختیار Venturebeat قرار داده که به احتمال زیاد پی ۹ لایت نام خواهد داشت. این گوشی در بین کارکنان هواوی با نام هواوی ونوس شناخته می‌شود.

برخلاف گوشی پی ۸ لایت که در هر زمینه‌ای تقریبا ضعیف‌تر از پی ۸ بود، پی ۹ لایت در برخی موارد نسبت به پی ۹ ضعیف‌تر است. پی ۹ لایت از لحاظ ابعاد صفحه نمایش هم‌اندازه با پی ۹ بوده و صفحه نمایش ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی خواهد داشت و از همه مهم‌تر مانند پی ۹ رم ۳ گیگابایتی خواهد داشت.

با این حال به نظر می‌رسد تفاوت‌ها در بخش پردازنده‌ خواهد بود و پردازنده‌ی پی ۹ لایت ضعیف‌تر از کرین ۹۵۰ مورد استفاده در پی ۹ خواهد بود. همچنین بدنه‌ی پی ۹ لایت برخلاف خود پی ۹ تماما از فلز نخواهد بود، البته دوربین دوگانه نیز خواهد داشت. به علاوه در نسخه‌ی لایت نیز شاهد وجود حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه خواهیم بود.

این منبع معتبر اطلاعاتی در مورد گوشی‌های معرفی شده در روز ۱۸ فروردین را نیز فاش کرده است. در این روز شاهد معرفی پی ۹، پی ۹ لایت یا ونوس و پی ۹ پریمیوم خواهیم بود. البته در حال حاضر مشخص نیست که آیا شاهد معرفی پی ۹ مکس خواهیم بود یا خیر.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید هواوی به صفحه‌ی هواوی پی 9 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات