اپل بندهای جدید برای اپل واچ معرفی کرد؛ Woven nylon و چند مدل دیگر

دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
کنفرانس بهاری اپل در جریان است، این کمپانی در خلال این رویداد از چندین بند جدید برای ساعت هوشمند اپل واچ رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همان گونه که انتظار می‌رفت، اپل امشب نسخه‌ی جدیدی از ساعت هوشمند خود را معرفی نکرد؛ اما در عوض چندین مدل جدید از بند مخصوص برای اپل واچ رونمایی کرد که مهم‌ترین آن‌ها بند جدید مشکی فضایی از Milanese Loop اپل واچ است. شرکت اپل این بند را هنگامی که برای اولین بار ساعت هوشمند خود را معرفی می‌کرد، ارائه کرد. به گفته‌ی اپل، اپل واچ با قیمت ۲۹۹ دلار در فصل بهار به فروش می‌رسد.

اپل در این کنفرانس اعلام کرد که یک سوم کاربران اپل واچ، مرتب بندهای ساعت‌های خود را عوض می‌کنند.

اپل در خلال رویداد امشب خود چندین بند جدید برای ساعت هوشمند خود معرفی کرد. البته پیش از این چند بند مشابه که شرکت‌های شخص ثالث برای اپل واچ تولید کرده‌ بودند، مشاهده کرده‌ایم که این بندها برای کسانی که بند اسپورت ترجیح نمی‌دهند، اما دوست دارند بندهای کلاسیک و رنگی داشته باشند، مناسب است. شرکت اپل در ماه سپتامبر سال گذشته‌ی میلادی چندین بند اسپورت و رنگی جدیدی برای اپل واچ معرفی کرده بود که رنگ‌های قرمز، آبی، قهوه‌ای و توسی جزو آن‌ها بود. علاوه بر این اپل نسخه‌ی اسپورت اپل واچ را نیز در ماه سپتامبر معرفی کرد.

انتظار می‌رود شرکت اپل تا پایان سال جاری میلادی نسخه‌‌ی دوم اپل واچ را معرفی کند؛ بنابراین بندها و لوازم جانبی برای این ساعت نیز طی ماه‌های آتی معرفی خواهد شد. البته اپل پیش از این نسخه‌ی ۲.۲ از سیستم عامل واچ او‌اس به همراه ویژگی‌های جدید برای اپل مپس و پشتیبانی از اتصال همزمان دو اپل واچ به آیفون رونمایی کرده است.

در زیر تصویری از بندهای جدید برای اپل واچ را مشاهده می‌کنید:

اپل واچ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات