گوشی میزو Pro 6 به فناوری 3D Touch مجهز می‌شود

چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
فناوری لمس سه بعدی یا 3D Touch برای اولین بار توسط اپل مورد استفاده قرار گرفت. پس از آن شرکت‌های تولید‌کننده‌ی گوشی‌های اندرویدی نیز اشتیاق‌شان برای استفاده از این فناوری را در محصولات خود نشان دادند. به تازگی پستی در یک وبلاگ چینی نشان می‌دهد که گوشی موبایل جدید میزو موسوم به Pro 6 احتمالا به این فناوری مجهز می‌شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بنابر پست جدید یکی از مدیران میزو در یک شبکه‌ی اجتماعی چینی گوشی جدید این شرکت با نام  Meizu Pro 6 مجهز به فناوری لمس سه بعدی خواهد شد.

روز گذشته Yang Yan یکی از مدیران ارشد میزو در پروفایل خود در شبکه‌ی اجتماعی Weibo با انتشار عکسی نحوه‌ی عملکرد این فناوری را نشان داد. پیش از این میزو از نداشتن تمایل خود به تمرکز بالا بر گوشی Pro 5 mini خبر داده بود، بنابراین با اطمینان زیادی می‌توان گفت تصویر منتشر شده منصوب به گوشی موبایل Pro 6 است.

فناوری لمس سه بعدی در گوشی میزو

 فناوری 3D Touch احتمالا به یکی از ویژگی‌های مهم در گوشی‌های هوشمند در آینده تبدیل خواهد شد. با این حال طبق اطلاعات منتشر شده آیفون 5se از این فناوری بی‌بهره خواهد ماند و تنها محدود به گوشی‌های رده‌ بالا می‌شود.

 تا به امروز گوشی‌های آیفون 6s و 6s Plus دو گوشی موبایل مهم در زمینه‌ی فناوری لمس سه بعدی هستند. اپل بارها اعلام کرده که برای توسعه‌ی این فناوری با چالش‌های زیادی روبه‌رو شده است. گوشی‌های اندرویدی Gionee S8، هواوی میت اس و ZTE Axon mini نیز از جمله‌ محصولاتی هستند که به این فناوری مجهز شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات