دوربین دوگانه پی 9 به طور رسمی در تبلیغات هواوی ظاهر شد

پنج‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
هواوی پی ۹ پرچمدار امسال این شرکت موفق چینی است که تا چند روز دیگر به طور رسمی در مراسمی در شهر لندن معرفی خواهد شد. تاکنون تصاویر و شایعات مختلفی از امکانات و قابلیت‌های این گوشی منتشر شده‌اند. هواوی به تازگی تصویری تبلیغاتی برای مراسم ۱۸ فروردین خود منتشر کرده که در آن به وضوح به دوربین دوگانه‌ی پی ۹ اشاره کرده‌ است.
تبلیغات

هواوی پی ۹ تا چند روز دیگر در مراسمی در شهر لندن به همراه پی ۹ لایت و پی ۹ مکس معرفی خواهد شد. تا کنون اطلاعات مختلفی در مورد مشخصات فنی این گوشی منتشر شده و یکی از احتمالات قوی که در شایعات به آن پرداخته شده بود، استفاده از دوربین دوگانه در این گوشی است. می‌توان گفت هواوی با انتشار تصویری تبلیغاتی برای مراسم ۶ آوریل، به طور رسمی استفاده از این نوع دوربین را برای پی ۹ تایید کرده است.

همان طور که در تصویر منتشر شده مشخص است، هواوی به طور صریح استفاده از دوربین دوگانه را برای پی ۹ تایید کرده است. استفاده از تصویر دو لنز دوربین در کاراکترهای P و 9 به زیبایی این مساله را نشان می‌دهد. در روزهای آتی تصاویر تبلیغاتی بیشتری منتشر خواهد شد و بعید نیست که در یک ویدئوی تبلیغاتی قبل از مراسم، هواوی به طور رسمی این قابلیت را تشریح کند.

طبق اخبار منتشر شده‌ی قبلی توسط OppoMart، صفحه نمایش هواوی پی ۹ ابعاد ۵.۲ اینچی با روزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خواهد داشت. حافظه‌ی داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت گزارش شده و البته خبری در مورد قابل افزایش بودن آن در دست نیست. حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی نیز به همراه پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای کرین ۹۵۰ با معماری ۶۴ بیتی برای پی ۹ در نظر گرفته شده است. باتری هواوی پی ۹، ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و از لحاظ نرم‌افزاری نیز سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو با رابط کاربری EMUI هواوی بر روی این دستگاه عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات