کنفرانس توسعه دهندگان ال‌ جی با تمرکز بر ماژول‌های جی 5 ماه آینده برگزار خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی به تازگی اعلام کرده است که ماه آینده کنفرانسی را با هدف آشنا ساختن توسعه دهندگان با روند طراحی و ساخت ماژول برای تلفن هوشمند ال‌جی جی ۵ برگزار خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی اعلام کرده است که کنفرانسی را با هدف آموزش توسعه دهندگان جهت ساخت ماژول برای تلفن هوشمند ال‌جی جی ۵ برگزار خواهد کرد. ال‌جی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل به این موضوع اشاره کرد که با همکاری توسعه دهندگان اکوسیستم بازی را برای ماژول‌های LG G5 ایجاد خواهد کرد تا بدین ترتیب هر شخص علاقمند به این زمینه، قادر به ساخت ماژول مورد نظر خود برای تلفن جی ۵، به کمک اطلاعات فنی و پشتیبانی فراهم شده توسط این شرکت، باشد.

با توجه این که جی ۵ نخستین تلفن ماژولار ال‌جی محسوب می‌شود، می‌توان به این نتیجه رسید که بازار عرضه‌ی ماژول برای این تلفن بسیار محدود خواهد بود، اما احتمالا ال‌جی برای گذر از این محدودیت، با گسترش طراحی ماژولار خود در سال ۲۰۱۶، سازگاری ماژول‌های تولید شده با تلفن‌های هوشمند آینده‌ی این شرکت را تضمین خواهد کرد. اما علیرغم آنکه ال‌جی قیمت‌های معقولی را برای ماژول‌های رسمی خود مانند CAM Plus و Hi-Fi Plus در نظر گرفته، آنچه که در این مقطع از زمان نامعلوم است، برچسب قیمتی چنین ماژول‌هایی است.

احتمالا ال‌جی توضیحاتی را در این خصوص در کنفرانس توسعه ‌دهندگان خود ارائه خواهد داد؛ این کنفرانس ماه آینده در شهر سن فرانسیسکو برگزار خواهد شد. همچنین این شرکت اعلام کرده است که ماه آینده کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری LG Friends را عرضه خواهد کرد؛ این کیت منابع لازم جهت ساخت ماژول برای تلفن هوشمند جی ۵ را در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات