جزئیات طراحی دوربین گوشی جی ۵ ال‌ جی فاش شد

پنج‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پس از این که ال‌جی معرفی جی ۵ در روز ۲ اسفند را تایید کرد حالا شاهد فاش شدن قاب محافظ منتسب به این گوشی هستیم که جزئیات طراحی دوربین و بخش‌های مختلف آن را در اختیار ما قرار می‌دهد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

ال‌جی به تازگی معرفی جی ۵ در روز ۲ اسفند ماه را تایید کرده و حالا تنها دو هفته مانده به معرفی رسمی این گوشی شاهد فاش شدن اطلاعاتی در خصوص طراحی دوربین و محل قرارگیری آن هستیم.

حالا با فاش شدن قاب محافظ منتسب به جی ۵، می‌توانیم ببینیم که در بین لنز دوگانه‌ی دوربین گوشی چه المان‌هایی قرار گرفته‌اند. بین این دو لنز در گذشته به دلیل کیفیت پایین تصاویر، ناواضح بود اما حالا می‌توان این ناحیه را به راحتی مشاهده کرد.

همان طور که مشاهده می‌کنید در این ناحیه فلش دوگانه قرار داده شده که البته هر دو فلش رنگ یکسانی دارند. احتمالا ال‌جی ترجیح داده تا به جای بالا بردن دقت رنگ در استفاده از فلش آن را تک رنگ کرده و در عوض قدرت بالایی به فلش ببخشد. در بخش زیری این فلش نیز به نظر می‌رسد حسگری برای فوکوس خودکار به وسیله‌ی لیزر تعبیه شده که البته در جی ۳، جی۴ و وی ۱۰ نیز شاهد آن بودیم.

بقیه موارد نسبت به گذشته تغییری نکرده‌اند. دکمه‌های تنظیم صدا به فریم کناری منتقل شده و حسگر اثر انگشت نیز در زیر دوربین و در پشت دستگاه قرار گرفته است. به نظر می‌رسد برای اطلاعات بیشتر باید منتظر روز ۲ اسفتد و معرفی رسمی گوشی جی ۵ بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات