ZTE بلید V7 و V7 لایت معرفی شد؛ بدنه‌ فلزی با سخت‌ افزار میان‌ رده

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
مطالعه 3 دقیقه
ZTE گوشی‌های جدید بلید وی 7 (Blade V7) و بلید وی 7 لایت را در خلال کنفرانس خود در نمایشگاه MWC 2016 معرفی کرد. گوشی‌های میان‌رده‌ی مذکور به بدنه‌ی یکپارچه‌ی تمام فلزی مجهز شده‌اند که شباهت زیادی با آیفون‌های اپل دارند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تولید‌کننده‌ی چینی موبایل روز گذشته محصولات میان‌رده‌‌های خود را با نام بلید وی ۷ و بلید وی ۷ لایت معرفی کرد که بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی مهم‌ترین مشخصه‌های آن‌ها هستند.

بلید وی ۷

در نگاه اول به Blade V7 بلافاصله آیفون در ذهن تداعی می‌شود. گوشی ZTE از هر لحاظ شباهت‌های انکارناپذیری به پرچم‌دار فعلی اپل دارد، به‌خصوص با وجود دکمه‌ی Home در پایین نمایشگر. بااین‌حال بلید وی ۷ با بدنه‌ی فلزی به ضخامت ۷.۵ میلی‌متر و به لطف زبان طراحی اپل و اچ‌تی‌سی، از زیبایی خوبی برخوردار است. نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080P، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل، دوربین خودعکس (سلفی) ۵ مگاپیکسل، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک MT6753 با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، مشخصات فنی اصلی V7 است.

میان‌رده‌ی زیبای ZTE از آخرین نسخه‌ی اندروید ۶ (مارشملو) بهره می‌برد. در بخش ارتباط نیز بلید وی ۷ از انواع شبکه‌های GSM و LTE پشتیبانی می‌کند. ZTE هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی این گوشی را اعلام نکرده است اما به احتمال قوی بلید وی ۷ با قیمت ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

زد تی ای بلید وی 7

بلید وی ۷ لایت

بلید وی ۷ لایت از دیگر محصول زد‌تی‌ای است که در دسته‌ی گوشی‌های پایین رده قرار می‌گیرد. نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن 720P، بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مدیاتک MT6735P با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 از مشخصات فنی شاخص این گوشی است.

زد تی‌ ای بلید وی 7 لایت

بلید وی ۷ لایت در بخش دوربین به نمونه‌ی ۸ مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار و فلاش ال‌ای‌دی مجهز شده است. برای علاقه‌مندان به عکاسی سلفی نیز نمونه‌ی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت در بخش جلویی گوشی تعبیه شده است. حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت افزایش ازطریق کارت‌های میکرو اس‌دی، باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سنسور اثر انگشت از دیگر مشخصه‌های وی ۷ لایت است.

نظر شما در رابطه با میان‌رده‌‌های ZTE چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات